دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 65311
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «فیض بندگی»

قم نيوز : برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «فیض بندگی» ویژه ماه مبارک رمضان از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا اعلام و ۱۰ نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.
اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «فیض بندگی»
اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «فیض بندگی»
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ حسین تهرانی ضمن تبریک عید سعید فطر، عنوان کرد: مسابقه کتابخوانی «فیض بندگی» ویژه ماه مبارک رمضان، از سوی اداره کل امور فرهنگی برگزار شد.

معاون فرهنگی تبلیغی تصریح کرد: برگزاری این مسابقه با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) بر لزوم آمادگی روحی جهت بهره‌مندی بیشتر از فرصت‌های معنوی ماه مبارک رمضان و ترویج فرهنگ کتابخوانی بود.

حجت‌الاسلام‌ تهرانی اظهار داشت: کتاب «رمضان، ماه فرصت‌ها ...» برگرفته از مجموعه رهنمودها و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) پیرامون ماه مبارک رمضان مشتمل بر پنج بخش بود که برای این مسابقه در نظر گرفته شد.

وی با بیان این که مسابقه به صورت آنلاین و از طریق مراجعه به سامانه دانش‌پژوهان برگزار شد، گفت: بیش از ۱۲۰ نفر از بانوان طلبه بخش‌های مختلف جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در این مسابقه شرکت کردند.

معاون فرهنگی تبلیغی  جامعه الزهرا تصریح کرد: ۲۷ نفر از شرکت‌کنندگان، نمره کامل را دریافت کردند که از میان آنان، ۱۰ نفر به قید قرعه برگزیده شدند.

حجت‌الاسلام‌ تهرانی بیان داشت: اداره کل امور فرهنگی از طریق تماس تلفنی با برگزیدگان ارتباط خواهد داشت و هدیه را به شماره حساب شخصی آنان واریز خواهد کرد.

 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfymdv.w6dtyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما