سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۲
کد مطلب : 65314
منبع : ایسنا
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم:

رفع موانع و مشکلات تولید به حمایت همه جانبه نیاز دارد

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم گفت: رفع موانع و مشکلات تولید به حمایت همه جانبه از سوی بخش دولتی و خصوصی نیاز دارد.
رفع موانع و مشکلات تولید به حمایت همه جانبه نیاز دارد
رفع موانع و مشکلات تولید به حمایت همه جانبه نیاز دارد
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری ظهر امروز در یازدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان عنوان کرد: اگر بروکراسی ها و موانع به خوبی آسیب شناسی و رفع گردد تولید نیز ارتقاء می یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم افزود: رفع موانع و مشکلات تولید به حمایت همه جانبه از سوی بخش دولتی و خصوصی نیاز دارد.

وی تاکید کرد:همه باید نسبت به رفع جدی موانعی که وجود دارد حساسیت نشان دهند و به ویژه بخش های دولتی در این میان وظایف خود را به خوبی تحقق بخشند.

غضنفری بیان کرد: اگر از خرید کالای ایرانی به خوبی حمایت شود به خودی خود زیرساختهای تولید و اشتغال نیز توسعه می یابد.

وی گفت: تسهیل شرایط تولید موجب جذب سرمایه گذاران خواهد شد انتظار می رود بیمه و مالیات و بانک ها نیز همراهی لازم را با توسعه زیرساختهای تولیدی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم تصریح کرد: منطقه اقتصادی سلفچگان دارای ظرفیت های مهم تولیدی و صنعتی است که باید مورد عنایت و توجه ویژه ای قرار گیرد.

وی خواستار تعامل لازم در راستای احیای برخی از واحدهای تعطیل شده در این منطقه شد.

گفتنی است اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از تعدادی از واحد های صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بازدید کردند و به ارزیابی مشکلات موجود پرداختند.


انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdci5paq.t1awz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما