شنبه ۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۶
کد مطلب : 65477
منبع : خبرگزاری فارس
معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مطرح کرد

آمادگی سازمان میراث فرنگی برای واگذاری اختیارات به استان‌ها

قم نيوز : معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: یکی از دغدغه‌های رئیس این سازمان، بخش خصوصی است و وی آمادگی واگذاری اختیارات خود به استان‌ها برای تقویت بخش خصوصی و ارتقای گردشگری را دارد.
آمادگی سازمان میراث فرنگی برای واگذاری اختیارات به استان‌ها
آمادگی سازمان میراث فرنگی برای واگذاری اختیارات به استان‌ها
به گزارش قم نیوز احمد دانیالی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سابق و جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سالن همایش ونوس دانیالی با اشاره به جایگاه سازمان میراث فرهنگی اظهار کرد: این سازمان برندی برای کشور در عرصه جهانی است و وظیفه حفاظت از میراث فرهنگی کشورمان و معرفی آن به دنیا از جمله وظایف سازمان میراث فرهنگی است.

وی با بیان اینکه گردشگران زیادی آرزو سفر به ایران را دارندادامه داد: کشورمان تنوع زیادی در زمینه آب و هوا دارد، همچنین هنرمندان زیادی در عرصه صنایع دستی در ایران زندگی می‌کنند، این هنرمندان می‌توانند سفیران ذوق و هنر ایرانی در دنیا باشند.

معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: استان قم به دلیل وجود مرقد حضرت معصومه(س) دارای جایگاه خاصی است و بسیاری از مسافران برای زیارت این بارگاه مقدس به قم سفر می‌کنند.

دانیالی، توجه به بخش خصوصی در گردشگری استان قم را ضروری دانست و تصریح کرد: باید به دنبال واگذاری تصدی گری به بخش خصوصی باشیم و ارتقاء کیفیت را در بخش گردشگری باید دنبال کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بخش خصوصی می‌تواند شرایط را به سمتی ببرد که دولت حمایت کننده بخش گردشگری و نه متولی آن باشد، یکی از دغدغه‌های رئیس سازمان میراث فرهنگی بخش خصوصی است و وی آمادگی واگذاری اختیارات خود به استان‌ها برای تقویت بخش خصوصی و ارتقاء گردشگری را دارد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciy5aq.t1awy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما