يکشنبه ۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۴۰
کد مطلب : 65492
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت 90 ورزشكار انجام شد

معرفي برترين‌هاي مسابقات انتخابي گراپلینگ در قم

قم نيوز : برترين‌هاي مسابقات رشته گراپلینگ انتخابي استان قم براي اعزام به رقابت‌هاي قهرماني كشور با پايان رقابت 90 ورزشكار در چهار رده سنی معرفي و تجليل شدند.
معرفي برترين‌هاي مسابقات انتخابي گراپلینگ در قم
معرفي برترين‌هاي مسابقات انتخابي گراپلینگ در قم
به گزارش قم نیوز گراپلینگ از جمله رشته‌های زیر مجموعه هیات ورزش‌های رزمی به شمار می‌رود و رقابت‌های انتخابی آن با توجه به در پیش بودن مسابقات قهرمانی کشور در کانون بسیج شهید بنیادی قم به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

این در حالی است که استاد رسول عزیزیان نماینده رشته گراپلینگ استان قم است و مسوولیت برگزاری این دوره از مسابقات انتخابی گراپلینگ قم بر عهده وی بود، رقابت‌هایی که زیر نظر هیات ورزش‌های رزمی استان قم به قضاوت علیرضا سکوتی داور رسمی فدراسیون ورزش‌های رزمی به انجام رسید.

در شرایطی که پیش از آغاز این مسابقات دوره داوری توجیهی توسط استاد سکوتی داور رسمی فدراسیون ورزش‌های رزمی برگزار شد، شرکت کنندگان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان رقابت‌های رده سنی نونهالان علی حدادی، امیر حیدری، مهدی شیخی و رضا جعفری روی سکوی برتر ایستادند، ضمن اینکه در رده سنی نوجوانان رتبه‌های برتر به محمدهادی حکیمیان، محمد رضایی، علی محمدی، علی خانی، محمد رحمانی، امیرحسین فتحی، حسن مختارزاده، مرتضی جعفری، علی‌اکبر محمدی و محمدرضا فیضی رسید.

مسابقات رده سنی جوانان در دو وزن به انجام رسید و مهدی رضایی همراه با محسن احمدی عناوین برتر را به دست آوردند، ضمن اینکه در رده بزرگسالان حبیب‌الله آذین، مرتضی حسینی، فرامرز امیدی، مهدی شوندی، مجاهد محمدی، مجتبی خاوری و مهدی ابراهیمی قهرمان شدند.

در مسابقات نوگی که بدون لباس برگزار شد عناوین برتر رده جوانان به مرتضی حسینی، حبیب‌الله آذین، امیرحسین مرادی و رضا فلکی رسید، در رده بزرگسالان حسین احمدی، علیرضا وفایی، وحید نعمتی و محمدرضا فولادیانی قهرمان شدند و در بخش تیمی به ترتیب باشگاه مهاجرین، کانون بسیج و باشگاه وحید رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در شرایطی که گراپلینگ یک کشتی ترکیبی و منشا آن رشته‌های کشتی آزاد، کشتی فرنگی، کشتی کج، جودو، سامبر، جوجیتسوی برزیلی و جوجیتسوی ژاپنی است، نفرات برتر این انتخابی هفتم و هشتم تیر ماه به میزبانی سالن شهدای هفتم‌تیر تهران برابر حریفان خود در مسابقات گراپلینگ قهرمانی کشور به میدان می‌روند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf0jdv.w6dt1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما