يکشنبه ۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 65503
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم مطرح کرد

بدهی 40 میلیارد تومانی ادارات استان قم به شرکت آب و فاضلاب

قم نيوز : مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: 40 میلیارد تومان از دستگاه‌های دولتی طلبکار هستیم، البته وضعیت پرداخت این بدهی‌ها رو به بهبود است.
بدهی 40 میلیارد تومانی ادارات استان قم به شرکت آب و فاضلاب
بدهی 40 میلیارد تومانی ادارات استان قم به شرکت آب و فاضلاب
به گزارش قم نیوز علی جان صادق پور امروز با اشاره وضعیت آب سرشاخه‌های دز اظهار کرد: 100 میلیون مترمکعب آب از سرشاخه‌های دز در اختیار استان است، همچنین بخشی از آب استان قم از سد 15 خرداد و چاه‌های علی آباد تامین می‌شود.

وی ادامه داد: در هر جایی که امکان تامین آب صنعت در استان قم وجود دارد، این کار صورت می‌گیرد، در آینده به دنبال دادن پساب به واحدهای صنعتی استان هستیم، در آینده امکان تامین 40 میلیون پساب در استان قم وجود دارد و به دنبال بازسازی تصفیه‌خانه‌های فاضلاب استان هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم افزود: 40 میلیارد تومان از دستگاه‌های دولتی طلبکار هستیم، البته وضعیت پرداخت این بدهی‌ها رو به بهبود است، دستگاه‌های دولتی با مشکلات مالی مواجه هستند.

صادق پور، هزینه تامین آب استان قم را بالا دانست و تصریح کرد: آب این استان از 300 کیلومتر آن سوی شهر قم تامین می‌شود، اما با این وجود آب بها در این شهر نسبت به شهرهای دیگر پایین تر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هزینه آب بها به صورت پلکانی است و در صورتی که مصرف آب از یک حدی بگذرد، هزینه آب بها به صورت آزاد محاسبه می‌شود و دیگر دولت یارانه ای برای آب نمی‌دهد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcipwaq.t1awu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما