يکشنبه ۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 65509
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس اداره اعزام و گروه‌هاي تبليغي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم خبر داد

اعزام 500 مبلغ ويژه ايام تابستان به سراسر كشور

قم نيوز : رئيس اداره اعزام و گروه‌هاي تبليغي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم از اعزام 500 مبلغ ويژه ايام تابستان به سراسر كشور خبر داد.
اعزام 500 مبلغ ويژه ايام تابستان به سراسر كشور
اعزام 500 مبلغ ويژه ايام تابستان به سراسر كشور
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محسن کرفی امروز با بیان اینکه حدود 500 نفر از مبلغان در ایام تابستان اعزام می‌شوند اظهار کرد: مبلغان اعزامی از گروه‌های تبلیغی دارای سابقه تبلیغی هستند و در ایام تبلیغ مباحثی در زمینه معارف، عقاید و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مانند کاهش طلاق، اعتیاد و مفاسد اخلاقی را مطرح می‌کنند.

وی از اعزام مبلغان ویژه تابستان از دهم تیر تا 20 مرداد امسال خبر داد و افزود: این افراد همه روزه کلاس‌های آموزشی عقاید، معارف، آسیب‌های اجتماعی و اردوهای درون شهری و استانی را برگزار می‌کنند.

رئیس اداره اعزام و گروه‌های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اعزام 200 نفر از بشیران جوان در ایام تابستان گفت: بشیران جوان شامل طلبه‌های بین پایه چهار تا 6 و طلاب جوانی هستند که تبلیغ چهره به چهره و برگزاری کلاس‌های قرآن در مساجد را در برنامه خود دارند.

کرفی عنوان کرد: همیاری و همکاری مبلغان با روحانی مسجد محل صورت می‌گیرد و به برگزاری مراسم دعا، همایش‌های ملی و مذهبی و کلاس‌های قرآن برای افراد مختلف می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: بشیران جوان در ایام تبلیغی به مباحث قرآن و اعتقادی می‌پردازند و درسنامه‌هایی در اختیار آنها قرار گرفته و دوره‌هایی در زمینه فنون و مهارت‌های کلاس داری نیز گذرانده‌اند.

رئیس اداره اعزام و گروه‌های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه نشست توجیهی آموزشی مبلغان روز هفتم تیر ماه  امسال در سالن غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود گفت: پیش از این نشست مباحثی در زمینه تربیت مربی کودک و نوجوان به مبلغان آموزش داده شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceon8p.jh8n7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما