يکشنبه ۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 65517
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی:

خطر نفوذ فرهنگی دشمن را باید جدی گرفت

قم نيوز : رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی بیش از هر زمان دیگری باید نسبت به خطر نفوذ فرهنگی دشمن، جدی باشیم.
خطر نفوذ فرهنگی دشمن را باید جدی گرفت
خطر نفوذ فرهنگی دشمن را باید جدی گرفت
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام محمد حسین مختاری با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: هر چند که در حال حاضر مساله اقتصاد و معیشت مردم در اولویت قرار دارد اما توجه به حل مشکلات اقتصادی نباید باعث شود که از اهمیت مباحث فرهنگی در کشور غافل شویم.

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها نسبت به خطر نفوذ و تهاجم فرهنگی دشمن هشدار داده و نسبت به برخی کم کاری ها و ضعف ها در این عرصه ابراز نگرانی کرده اند.

این استاد و محقق حوزوی همچنین با بیان این که برای رفع خطر نفوذ فرهنگی نیاز به عزم و اراده ملی و دغدغه مندی همگانی داریم، گفت: اگر ما نسبت به خطر نفوذ فرهنگی بی توجه و کم توجه باشیم، خسران و آسیب آن متوجه کلیت جامعه و نظام می شود چرا که امروز دشمن همه توان خود را در عرصه جنگ نرم که ماهیتی فرهنگی دارد به کار گرفته و از همه ابزارها برای تحقق اهدافش استفاده می کند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه مهم است این که ما به دور از فضای جناحی و پرهیز از دو قطبی سازی از بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تبعیت کنیم و در شناخت اهداف دشمن و مقابله با توطئه های فرهنگی آن ، هم بصیرت لازم را داشته باشیم و هم در جای خود شجاعت و درایت.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd5k09.yt0kf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما