دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 65524
منبع : خبرگزاری فارس
عضو هیات رئیس اتاق اصناف استان قم:

نخستین جشنواره خانوادگی اصناف قم برگزار می‌شود

قم نيوز : عضو هیات رئیسه اتاق اصناف استان قم از برگزاری نخستین جشنواره خانوادگی اصناف قم با حضور هنرمندان مطرح کشور خبر داد.
نخستین جشنواره خانوادگی اصناف قم برگزار می‌شود
نخستین جشنواره خانوادگی اصناف قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز ابراهیم صحفی عصر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به برنامه‌های اتاق اصناف استان قم همزمان با روز ملی اصناف اظهار کرد: همزمان با روز ملی اصناف و با توجه به لزوم تقدیر از اصناف تصمیم به برگزاری جشنواره خانوادگی اصناف در شهر قم گرفتیم.

وی با اشاره به وجود 40 هزار واحد صنفی در استان قم بیان کرد: 60 اتحادیه صنفی در مجموعه اتاق اصناف استان فعال هستند و خدمات مختلف در بخش‌های گوناگون را به مردم ارائه می‌کنند.

عضو هیات رئیس اتاق اصناف استان قم به برنامه‌های جشنواره خانوادگی اصناف اشاره کرد و افزود: علاوه بر برگزاری برنامه‌های فرهنگی مذهبی، جنگ‌های شادی و... با حضور هنرمندان برجسته کشور، اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و برنامه‌های اتاق اصناف به خانواده بزرگ اصناف صورت خواهد گرفت.

وی تقدیر از تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان کالای ایرانی را از جمله بخش‌های این جشنواره عنوان کرد و گفت: براساس پیش‌بینی صورت گرفته بیش از 7 هزار نفر در این گردهمایی شرکت خواهند کرد.

صحفی خاطرنشان کرد: این گردهمایی از ساعت 20 الی 23 روز سه شنبه پنجم تیرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی استان قم برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه خانواده اصناف باید به یکدیگر نزدیک‌تر شوند اضافه کرد: در این گردهمایی اجرا بر عهده علی ضیاء بوده و هنرمندانی چون جواد افشار، علی فرحناک و کوروش زارعی، حسن ریوندی، مجید تال و... حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbasb0.rhbs5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما