دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : 65530
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه چهار قم:

اولویت شهرداری در مکانیزاسیون پل‌های عابر پیاده

قم نيوز : شهردار منطقه چهار قم گفت: یکی از مناطقی که بیشترین پل عابر پیاده در آن نصب شده منطقه چهار است و با توجه به اینکه هزینه نصب پل‌های عابر پیاده بسیار زیاد است به دنبال این هستیم که در حال حاضر بیشتر به مکانیزاسیون پل‌ها بپردازیم.
اولویت شهرداری در مکانیزاسیون پل‌های عابر پیاده
اولویت شهرداری در مکانیزاسیون پل‌های عابر پیاده
به گزارش قم نیوز مجید متین‌فر در جمع شهروندان منطقه چهار قم در مسجد حضرت محمد رسول‌الله(ص) در بلوار شهید کریمی، با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین پروژه‌های ترافیکی شهرداری اجرای بلوار فردوسی به عنوان تکمیل‌کننده رینگ دوم ترافیکی شهر است، اظهار کرد: بخش اعظمی از این بلوار در منطقه چهار واقع شده و امیدواریم به زودی شاهد بهره‌برداری کامل بلوار باشیم.
شهردار منطقه چهار قم یکی از برنامه‌های ویژه شهرداری را توسعه فضای سبز عنوان کرد و افزود: منطقه چهار یکی از بهترین مناطق شهر از نظر سرانه‌های فضای سبز است و طی سال‌های اخیر برنامه‌ جدی در زمینه توسعه بوستان‌ها، بهسازی و تامین منابع پایدار آبرسانی داشته‌ایم.
متین فر به دیگر اقدامات انجام شده در سطح منطقه چهار اشاره کرد و افزود: یکی از مناطقی که بیشترین پل عابر پیاده در آن نصب شده منطقه چهار است و با توجه به اینکه هزینه نصب پل‌های عابر پیاده بسیار زیاد است به دنبال این هستیم که در حال حاضر بیشتر به مکانیزاسیون پل‌ها بپردازیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciuwaq.t1awp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما