سه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 66208
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم خبر داد

بدهی 150 میلیارد تومانی تامین اجتماعی به 881 مرکز درمانی قم

قم نيوز : مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم گفت: 150 میلیارد تومان به 881 مورد از مراکز درمانی استان بدهکاریم و معوقات سازمان نیز از کارگاه‌ها بالغ بر 140 میلیارد تومان است.
بدهی 150 میلیارد تومانی تامین اجتماعی به 881 مرکز درمانی قم
بدهی 150 میلیارد تومانی تامین اجتماعی به 881 مرکز درمانی قم
به گزارش قم نیوز داود علیمحمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه حدود 33 درصد هزینه‌های سازمان تامین اجتماعی مربوط به بخش درمان است اظهار کرد: طی سال‌های اخیر این میزان سهم هزینه‌های درمان به حدود 44 درصد هم رسیده است.

وی با بیان اینکه خدمات درمانی مستقیم تامین اجتماعی در استان قم در بیمارستان امام رضا(ع) و 3 مرکز سرپایی ارائه می‌شود افزود: 881 مرکز نیز به صورت غیرمستقیم خدمات درمانی تامین اجتماعی را به بیمه‌شدگان ارائه می‌کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم سهم مراکز غیرمستقیم درمانی از هزینه‌ها را 296 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: مراکز مستقیم زیرمجموعه تامین اجتماعی استان نیز سهم 75 میلیارد تومانی از هزینه‌های درمانی را داشته‌اند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 66 هزار بیمه شده تامین اجتماعی در 9 بیمارستان استان بستری شدند خاطرنشان کرد: در همین سال 12 هزار بیمه شده نیز در بیمارستان امام رضا(ع) بستری شده و خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.

علیمحمدی با بیان اینکه 10 درصد جمعیت بیمه شده در سال گذشته در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند تصریح کرد: 150 میلیارد تومان به 881 مورد از مراکز درمانی استان بدهکاریم و معوقات سازمان نیز از کارگاه‌ها بالغ بر 140 میلیارد تومان است.

وی باتاکید بر اینکه در سال 96 برای هر بیمه شده تامین اجتماعی 500 هزار تومان هزینه درمانی پرداخت شده است اظهار کرد: سال گذشته 5 میلیون و 800 هزار نفر به موسسات طرف قرارداد تامین اجتماعی در استان مراجعه داشته‌اند و این مراجعات به مراکز ملکی تامین اجتماعی بیش از 2 میلیون و 200 هزار نفر بوده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم به صدور یک میلیون و200 هزار نسخه الکترونیک در سال گذشته برای بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در استان اشاره کرد و افزود: طی چهار سال آینده تمام مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی باید با نسخه الکترونیک کار کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbw5b0.rhb0gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما