سه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۹
کد مطلب : 66215
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

تقدیر مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از عملکرد ماموستا قادری

قم نيوز : مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از اقدامات فرهنگی ماموستا ملاقادر قادری، امام جمعه پاوه و پیگیری مسائل و مشکلات مردم منطقه تقدیر کرد.
تقدیر مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از عملکرد ماموستا قادری
تقدیر مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از عملکرد ماموستا قادری
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام مختار کرمی اظهار داشت: ما به عنوان مسلمان افتخار می‌کنیم که امت پیامبر(ص) هستیم و زیر سایه سنت حضرت رسول اکرم و اهل بیت(علیهم‌السلام) نفس می‌کشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در ادامه بیان داشت: تا رسیدن دین مبین اسلام و سنت گرانسنگ نبوی به دست ما چه خون‌ها که ریخته نشده و چه فداکاری‌ها که شکل نگرفته است. در این میان قطعا علمای دین بیشترین سهم را داشته‌اند و با مجاهدت‌های فراوان از دین خدا و آیین رسول خوبی‌ها پاسداری کرده‌اند.

وی ادامه داد: در  سالروز شهادت رئیس مذهب جعفری امام صادق(ع) از طرف امام جمعه و به زبان کُردی ماموستای «نه‌سره‌وتوو» شهرستان پاوه، ماموستا ملا قادر قادری برای افتتاح مسجدی در یکی از روستاهای زلزله‌زده منطقه ثلاث باباجانی دعوت شدم .

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اضافه کرد: در معیت دو نفر از دوستان دکتر جوانرودی و دکتر ماموستا رمضانی به سمت مکان برگزاری مراسم به راه افتادیم. البته ناگفته نماند که سال‌های پیش به مدت هفت سال در آن منطقه خدمت کرده بودم و آشنایی کامل داشتم و انتظار می‌رفت در وضعیت جاده به سمت ثلاث باباجانی تغییری ایجاد شده باشد، اما مثل گذشته بسیار نامناسب بود.

این مسئول فرهنگی عنوان کرد: سر ساعت مقرر به محل مراسم در روستای میدان نمک رسیدیم و ماموستا ملاقادر قادری قبل از میهمانان در محل حضور پیدا کرده بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ادامه داد: امام جمعه شهرستان پاوه به دلیل خصوصیات فردی و انقلابی هرگز از پیگیری مسائل مردم و موضوعات اجتماعی و فرهنگی جامعه  غفلت نمی‌کند و با تمام وجود مشغول خدمت به مردم و کشور است که جای قدردانی دارد.

وی در پایان گفت: نباید فراموش کرد که از پیامبر عظیم‌الشان اسلام گرفته تا همه مبلغین و عالمان دینی در واقع برگردن ما مسلمانان حق حیات دارند که آموزه‌های دینی و اسلامی و همه خوبی‌ها و ارزش‌ها را به ما رسانده‌اند و ما هم باید با الگوگیری از انسان‌های برجسته، پاسدار ارزش‌ها بوده و خدمت به مردم را برای رضای خدا در پیش بگیریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcji8em.uqemvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما