چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : 66230
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مسئول پارک علم و فناوری استان قم:

بهترین راه حمایت از نظام اسلامی، تقویت بنیه علمی کشور است 

قم نيوز : مسئول پارک علم و فناوری استان قم گفت: یکی از بهترین و موثرترین راه های حمایت از نظام اسلامی، تقویت بنیه علمی کشور است.
مسئول پارک علم و فناوری استان قم
مسئول پارک علم و فناوری استان قم
به گزارش قم نیوز سید حسین اخوان علوی با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در شرایطی که دشمن با همه امکانات و قدرت خود به مقابله با نظام اسلامی آمده و به خصوص ما در جبهه اقتصادی در حال نبرد جدی با دشمن هستیم، باید بیش از هر زمان دیگری نسبت به مساله تقویت بنیه علمی کشور و تولید علم و فناوری اهتمام داشته باشیم.

وی افزود: طبعاً در این راستا می بایست از نخبگان ، محققان و پژوهشگران حمایت کرد و یکی از اهداف پارک های علم و فناوری نیز فراهم سازی زمینه رشد استعدادهای علمی در جهت تقویت کشور و نظام است.

مسئول پارک علم و فناوری استان قم همچنین با تاکید بر لزوم تقویت ارتباط میان صنعت و دانشگاه به منظور تحول اقتصادی در کشور خاطرنشان کرد: ارتباط میان صنعت و دانشگاه سابقه ای ۲۰ ساله دارد اما با این حال ما هنوز در این بخش ضعف هایی داریم که باید در صدد رفع آن ها برآییم.

وی با اشاره به این که متاسفانه کارگروه‌ها و کانون‌های ارتباط صنعت و دانشگاه بدنه و عملکرد مؤثر و متعادلی ندارد، افزود: با این وجود طبیعی است که چندان نباید انتظار داشته باشیم در این بخش معجزه خاصی رخ دهد، اما نباید نا امید هم بود بلکه با هم افزایی و هم اندیشی و ارایه راهکارهای موثر می توان به تحول در این عرصه ها امیدوار بود.

انتهای پیام / 139
https://qomnews.ir/vdcgzx93.ak93w4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما