چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : 66244
منبع : خبرگزاری فارس
پنجشنبه 21 تير ماه صورت مي‌گيرد

اعزام ملي‌پوش و مربي دووميداني قم به رقابت‌هاي بين‌المللي تركيه

قم نيوز : ملي‌پوش و مربي مطرح دووميداني استان قم در تركيب تيم ملي دووميداني كشورمان مسافر رقابت‌هاي بين‌المللي 2018 تركيه شدند.
اعزام ملي‌پوش و مربي دووميداني قم به رقابت‌هاي بين‌المللي تركيه
اعزام ملي‌پوش و مربي دووميداني قم به رقابت‌هاي بين‌المللي تركيه
به گزارش قم نیوز بعد از موفقیت تیم ملی دوومیدانی کشورمان در کسب سه سهمیه حضور در مهمترین رویداد جهانی سال جاری دوومیدانی یعنی المپیک 2018 جوانان دنیا، اکنون ایران به دنبال کسب حداکثر سهمیه برای شرکت در مسابقات دوومیدانی بازی‌های آسیایی امسال است.

در شرایطی که بازی‌های آسیایی امسال به عنوان بزرگترین رویداد ورزشی قاره کهن از شهریور ماه در شهر جاکارتای اندونزی به انجام می‌رسد، تیم ملی دوومیدانی ایران در مواد و رشته‌های مختلف همچنان به افزایش تعداد سهمیه‌های خود برای حضور موفق در این بازی‌ها امیدوار است.

یکی از رشته‌هایی که قمی‌ها را نسبت به کسب سهمیه حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی امیدوار کرده، همین رشته دوومیدانی است و تنها نفری که از این شانس برخوردار است، رضا ملک‌‌پور دونده رشته 400 متر با مانع محسوب می‌شود که رکورد ایران را در اختیار دارد.

دونده مطرح، مدال‌آور و پرافتخار استان قم برای کسب سهمیه بازی‌های آسیایی اکنون عضو تیم ملی ایران است و همراه با تیم ملی ایران روز پنجشنبه 21 تیر ماه راهی کشور ترکیه می‌شود تا با حضور در پیکارهای بین‌المللی به میزبانی شهر ارزروم ترکیه، حد نصاب لازم برای سهمیه بازی‌های آسیایی را کسب کند.

این در حالی است که ملک‌پور کمتر از یک ماه قبل در مسابقات دوومیدانی قهرمانی ایران در مشهد مقدس، رکورد ایران در رشته 400 متر با مانع را ارتقاء و به نام خود تغییر داد اما برای رسیدن به سهمیه بازی‌های آسیایی باید حد نصاب ورودی این پیکارها را در ترکیه کسب کند.

در سفر تیم ملی دوومیدانی کشورمان به رقابت‌های بین‌المللی ارزروم ترکیه، علی رضایی رئیس هیات دوومیدانی استان قم و مربی تیم ملی کشورمان نیز همراه رضا ملک‌پور خواهد بود تا ملک‌پور بعد از امیر مهدی‌زاده قهرمان رشته کاراته، قم را صاحب یک سهمیه دیگر در بازی‌های آسیایی اندونزی کند.

انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdcba5b0.rhb0apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما