چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : 66247
منبع : خبرگزاری فارس

بازدید رئیس مجلس از موزه انقلاب و آزمایشگاه استاندارد

قم نيوز : رئیس مجلس شورای اسلامی از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین آزمایشگاه استاندارد محصولات صنعتی بازدید کرد.
بازدید رئیس مجلس از موزه انقلاب و آزمایشگاه استاندارد
بازدید رئیس مجلس از موزه انقلاب و آزمایشگاه استاندارد
به گزارش قم نیوز علی لاریجانی که به حوزه انتخابیه خود سفر کرده است صبح امروز از روند ساخت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان بازدید کرد.

وی همچنین در ادامه در جلسه هیات امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم روند احداث این موزه را مطلوب ارزیابی و از تلاش مسؤولان امر تشکر کرد.

رئیس مجلس در ادامه به آزمایشگاه استاندارد محصولات صنعتی قم رفت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آن، با مسؤولان این آزمایشگاه به گفت‌وگو پرداخت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی پیش از این بازدیدها نیز در دیدار با پیشکسوتان ورزش زورخانه ای استان قم، ضمن مطلوب ارزیابی کردن زمینه های توسعه ورزش پهلوانی گفت: ضروری است که صداوسیما در این زمینه نسبت به تهیه و تولید برنامه اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش باید زمینه آموزش این ورزش را به دانش آموزان مهیا کرده و شهرداری نیز نباید در خصوص تبلیغات ورزش پهلوانی هزینه دریافت کند.

دیدار با خانواده شهیدان احمدی و مرادی، بخشدار مرکزی، شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی، مدیرکل تامین اجتماعی و... از دیگر برنامه های رئیس مجلس در قم به شمار می رود.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcefw8p.jh8pei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما