پنجشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 66298
منبع : خبرگزاری فارس
به ميزباني سالن شهداي دفاع مقدس

پيكارهاي تكواندو قهرماني كشور در قم آغاز شد

قم نيوز : مسابقات تكواندو قهرماني رده سني نونهالان پسر ايران از امروز با حضور چهره‌هاي مستعد و آينده‌دار اين رشته رسما در قم آغاز شد.
پيكارهاي تكواندو قهرماني كشور در قم آغاز شد
پيكارهاي تكواندو قهرماني كشور در قم آغاز شد
به گزارش قم نیوز در حالی که فدراسیون تکواندو برای برگزاری بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی پسران و بیست و سومین دوره پیکارهای قهرمانی دختران کشور برنامه‌ریزی کرده، این پیکارها به مدت چهار روز به میزبانی هیات تکواندو استان قم برگزار خواهد شد.

دو روز نخست این پیکارها به برگزاری مسابقات پسران اختصاص دارد و سپس رقابت دختران تکواندوکار برگزار می‌شود، در حالی که سالن شهدای دفاع مقدس در مجموعه ورزشی نخلستان سپاه قم میزبان استعدادها و نخبه‌های رده سنی نونهالان تکواندو ایران است.

با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تکواندو، از امروز مسابقات تکواندو قهرمانی رده سنی نونهالان پسر کشور در قم برگزار می‌شود و پسران تکواندوکار در 10 وزن برای کسب عناوین برتر برابر یکدیگر به روی شیاپچانگ خواهند رفت.

در بیست و هفتمین دوره مسابقات تکواندو پسران قهرمانی ایران تعداد 310 تکواندوکار حضور دارند و رقابت‌های بیست و سومین دوره تکواندو دختران قهرمانی کشور نیز با حضور 298 هوگوپوش در قم برگزار می‌شود، در شرایطی که از امروز پسران تکواندوکار استارت این رقابت‌ها را زده‌اند.

امروز پنجشنبه 21 تیر ماه مسابقات اوزان منهای 33، 41، 49، 57 و 65 کیلوگرم پسران به انجام می‌رسد و تکواندوکاران سایر اوزان یعنی منهای 37، 45، 53، 61 و به اضافه 65 کیلوگرم روز جمعه 22 تیر ماه برای کسب عناوین برتر به میدان می‌روند.

پیکارهای بخش دختران نیز در اوزان منهای 29، 37، 44، 51 و 59 کیلوگرم روز شنبه 23 تیر ماه به انجام رسید و رقابت‌های اوزان منهای 33، 41، 47، 55 و به اضافه 59 کیلوگرم روز یکشنبه 24 تیر ماه در سالن شهدای دفاع مقدس مجموعه ورزشی نخلستان سپاه قم برگزار خواهد شد.

همزمان با این پیکارها، مسابقات قرآنی در بخش ترتیل نیز به میزبانی قم برگزار می‌شود و مدال‌های کسب شده در آن در رده‌بندی نهایی تیم‌ها محاسبه خواهد شد، در شرایطی که این دوره از رقابت‌ها همانند مسابقات کیوروگی به صورت تک حذفی انجام می‌شود.

انتهای پیام / 139
https://qomnews.ir/vdcaauni.49nio15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما