شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : 66336
منبع : خبرگزاری فارس

كاراته‌كاهاي قم آماده درخشش در ليگ‌هاي كشور

قم نيوز : رئيس هیأت كاراته استان قم از آمادگي ورزشكاران اين رشته براي كسب نتايج موفق در دوره جديد مسابقات باشگاهي كاراته ايران خبر داد.
كاراته‌كاهاي قم آماده درخشش در ليگ‌هاي كشور
كاراته‌كاهاي قم آماده درخشش در ليگ‌هاي كشور
به گزارش قم نیوز علیرضا برخوردار اظهار کرد: به سرپرستان، مربیان و مدیران تمامی باشگاه‌های فعال کاراته قم که شرایط و تمایل به حضور در مسابقات لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور را دارند، برنامه فدراسیون برای لیگ‌های سال 97 اطلاع‌رسانی شده است.

وی ادامه داد: در قم باشگاه‌های بسیار زیادی در رشته کاراته داریم که در هر دو بخش مردان و بانوان کاتا و کومیته فعالیت می‌کنند و در طول سال علاوه بر اعزام‌های متعددی که به مسابقات لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور دارند، به میادین برون‌مرزی نیز نمایندگان خود را اعزام می‌کنند.

رئیس هیأت کاراته استان قم با اشاره به دوره جدید لیگ‌های کاراته کشور، بیان کرد: در کنار مدال‌ها و افتخاراتی که از رقابت‌های قهرمانی کشور و میادین بین‌المللی و برون‌مرزی این رشته نصیب ورزش قم می‌شود، حضور موفق نمایندگان قم در لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور نیز اهمیت بسیار ویژه‌ای برای هیأت دارد.

وی یاد آور شد: فصل جدید لیگ‌های کاراته ایران از هفته نخست مرداد ماه آغاز می‌شود و کاراته‌کاهای قم در لیگ کاتای رده سنی خردسالان، نونهالان و جوانه دختران روز پنجشنبه چهارم مرداد ماه و در لیگ کاتا خردسالان، نونهالان و جوانه پسران روز جمعه پنجم مرداد ماه به میدان می‌روند.

برخوردار خاطرنشان کرد: دوره جدید لیگ کومیته آینده‌سازان پسر کشور از پنجشنبه یازدهم مرداد آغاز می‌شود و پسران کاراته‌کای ما روز جمعه دوازدهم همین ماه در لیگ برتر پسران وارد رقابت با حریفان می‌شوند، ضمن اینکه لیگ کومیته آینده‌سازان دختر و لیگ برتر دختران روزهای هجدهم و نوزدهم مرداد شروع خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمامی رقابت‌های لیگ در سالن مرکز آموزش فدراسیون کاراته واقع در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان به انجام می‌رسد، در پایان اظهار کرد: آخرین مهلت برگزاری جلسه هماهنگی و بررسی مدارک تیم‌های کاتا پسران و دختران روز چهارشنبه سوم مرداد ماه در سازمان لیگ است و بررسی مدارک تیم‌های کومیته پسران نیز دهم و دختران هفدهم مرداد ماه انجام می‌شود.

انتهای پیام / 139
https://qomnews.ir/vdcd9s09.yt09s6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما