يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 66422
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی:

وظیفه ما حمایت از مدیریت شهری است

قم نيوز : عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مدیریت شهری واقعا در شرایط فعلی خوب کار کرده و البته اگرچه مشکلاتی وجود دارد اما در مجموع شرایط رضایت‌بخش است و وظیفه ما است که از آنها حمایت کنیم.
رضایت از تیم مدیریت شهری/وظیفه ما حمایت از مدیریت شهری است
رضایت از تیم مدیریت شهری/وظیفه ما حمایت از مدیریت شهری است
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی فراهانی ظهر امروز در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های معاونت خدمات شهری شهرداری قم و سازمان‌های تابعه که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، با تاکید بر اینکه دشمنان ملت ایران با تمام تجهیزات و قوا سختی‌هایی برای ملت ایران به بار آورده‌اند، اظهار کرد: ملت همواره با تمام قدرت و قوت ایستاده و از مشکلات عبور کرده و آنجایی که در کنار هم براساس عقلانیت و تدبیر پیش رفتیم سختی‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه تا ما بر آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری پایبند هستیم این دشمنی‌ها تمام نخواهد شد، تصریح کرد: جایی که مقاومت کردیم پیروز شدیم و جایی که کوتاه آمدیم دشمنان جلوتر آمده و خواسته‌های زیادی از ما داشته‌اند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با روی کار آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا تلاش بر این است که فشارها بر ملت ایران بیشتر شود گفت: شاید در شرایط فعلی نتوانند اجماع بین‌المللی بر علیه ما ایجاد کنند اما ما نباید منتظر این اجماع باشیم و باید به ظرفیت‌های خود تکیه کنیم؛ زمانی که خوب عمل کردیم پیروز میدان بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه آنچه که برای شهرداری قم تامین می‌شود برای مردم قم است، خاطرنشان کرد: منابعی که در اختیار سازمان‌های دیگر قرار می‌گیرند تنها برای مردم قم نیست اما در شهرداری اینگونه نمی‌شود و همه چیز جزو منابع عمومی مردم قم است؛ اعتقاد ما بر این است که بیشترین اعتبارات باید به شهرداری وارد شده تا چیزی عاید مردم شود.

امیرآبادی با تقدیر از تیم مدیریت شهری قم، گفت: این تیم واقعا در شرایط فعلی خوب کار کرده و البته اگرچه مشکلاتی وجود دارد اما در مجموع شرایط رضایت‌بخش است و وظیفه ما است که از آنها حمایت کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین نیاز است که عنایت ویژه‌تری به توسعه زیرساخت‌های مناطق محروم شهر قم بشود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcj8xem.uqem8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما