دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : 66466
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم:

حریق مجتمع پیامبراعظم پردیسان خاموش شد

قم نيوز : مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: حریقی که در مجتمع‌ پیامبراعظم پردیسان ایجاد شده بود با حضور نیروهای آتش‌نشانی خاموش شد.
حریق مجتمع پیامبراعظم پردیسان خاموش شد
حریق مجتمع پیامبراعظم پردیسان خاموش شد
به گزارش قم نیوز عباس جعفری با اشاره به اعلام حریق مجتمع پیامبر اعظم پردیسان در شب گذشته اظهار کرد: آتش سوزی در مجتمع مسکونی پیامبر اعظم در خیابان اردیبهشت پردیسان شب گذشته به سامانه 125 آتش‌نشانی اعلام شد و با اعزام نیروهای سازمان ساعت 22.07 دقیقه عملیات اطفای حریق آغاز شد.

وی با بیان اینکه آتش سوزی در طبقه دهم این مجتمع رخ داده بود تصریح کرد: 3 ساعت و 25 دقیقه تلاش برای رهاسازی محبوسین از طبقه دهم و اطفا حریق صورت گرفت و در نهایت در ساعت 1.32 دقیقه بامداد حریق اطفا شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از نجات جان 6 شهروند محبوس شده در طبقه دهم توسط نردبان نجات پلت فرم 55 متری آتش نشانی قم خبر داد و افزود: در این عملیات 12 خودروی عملیاتی و 40 آتش‌نشان برای اطفاء حریق و نجات جان همشهریان حضور داشتند.

وی اذعان کرد: در دنیای پیشرفته امروزی ضرورت داشتن تجهیزات پیشرفته و خودروهای عملیاتی به روز در چنین حوادثی جوابگو خواهد بود؛ خرید پلت‌فرم 55 متری برای آتش نشانی قم، اگر 3.5 میلیارد هزینه در بر داشت اما برای چندمین بار موجب نجات جان شهروندان شد. اگر مسوولین نسبت به تهیه و خرید تجهیزات به روز و پیشرفته اقدامات لازم را انجام دهند خدمت رسانی در عملیات‌ها به بهترین شکل امکان پذیر خواهد بود.

جعفری گفت: دو نیروی آتش نشان در این حادثه مصدوم و به سرعت به مراکز درمانی توسط اورژانس اعزام شدند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch-kn-.23n--dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما