سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : 66517
منبع : خبرگزاری تسنیم

مشکل دریافت خسارت قطع درختان در شهر قم تعیین تکلیف شد

قم نيوز : عضو شورای شهر قم گفت: از آنجایی‌که این مسائل به‌صورت موردی در سال اتفاق می‌افتاد مرجع رسیدگی به آن نیز توسط شورای شهر قم بررسی‌شده و به شهرداری ارجاع داده نمی‌شود.
مشکل دریافت خسارت قطع درختان در شهر قم تعیین تکلیف شد
مشکل دریافت خسارت قطع درختان در شهر قم تعیین تکلیف شد
به گزارش قم نیوز مجتبی سبحانی‌ثابت در پنجاه و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، اظهار داشت: مسئله تعرفه پارکینگ‌های عمومی سطح شهر باید به‌درستی سنجیده و بررسی شود.

وی با بیان اخذ مجوز اعمال ضریب تعدیل در فرمول محاسبه تعرفه و عوارض قطع اشجار تأکید کرد: با اشاره به این‌که این پدیده به‌صورت محدود در سال اتفاق می‌افتاد با توافق‌های صورت گرفته‌شده در صورت بروز حادثه به‌صورت موردی موردبررسی قرار می‌گیرد.

عضو شورای شهر قم  با تأکید بر اخذ مجوز اعمال ضریب تعدیل در فرمول محاسبه تعرفه و عوارض قطع اشجار افزود: از آنجایی‌که این مسائل به‌صورت موردی در سال اتفاق می‌افتاد مرجع رسیدگی به آن نیز توسط شورای شهر قم بررسی‌شده و به شهرداری ارجاع داده نمی‌شود.

 سبحانی ثابت با اشاره به معرفی نماینده شورا جهت بررسی موضوع بهینه‌سازی مصرف آب در راستای گسترش سطوح سبز تصریح کرد: یکی از اعضای شورای شهر قم برای گسترش این امر مهم معرفی‌شده که نایب رئیس شورای شهر قم برای این منظور در نظر گرفته‌شده است.

وی ادامه داد: حقیقت این بوده که مسئله قطع درخت در شهر قم در طول مدت یک سال به‌صورت موردی و در حد انگشت‌شمار است و برای همین منظور نیز روند رسیدگی به دریافت خسارت‌های وارده به‌صورت کاملاً موردی و مجزا در شورای شهر قم بررسی می‌شود.

عضو شورای شهر قم نیز با اشاره به برخی مباحث طرح تفصیلی شهر قم بیان کرد: بیشتر شارعی که در طرح تفصیلی جدید شهر  دچار تعریض می‌شود در ماده 5 موردبررسی قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید‌محمد آتش‌زر با تأکید بر اخذ مجوز اعمال ضریب تعدیل در فرمول محاسبه تعرفه و عوارض قطع اشجار ابراز کرد: خسارت‌های ناشی از قطع اشجار باید به‌صورت موردی موردبررسی قرار گیرد، چراکه نمی‌توان از محل ماده 17 برای این منظور استفاده کرد.

وی مجوز افزایش تعرفه بهای خدمات توقف خودرو در پارکینگ‌های مسقف و روباز سطح شهر را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: با توجه به پیشنهادات صورت گرفته در این لایحه باید این لایحه برای بررسی‌های بیشتر به کمیسیون تخصصی بازگردد.

عضو شورای شهر قم با تأکید بر مجوز افزایش تعرفه بهای خدمات توقف خودرو در پارکینگ‌های مسقف و روباز سطح شهر ادامه داد: قیمت فعلی پارکینگ‌های روباز بسیار پایین بوده و باید افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcefn8p.jh8pzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما