پنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 66624
منبع : خبرگزاری فارس
از جمعه 29 تير ماه صورت مي‌گيرد

استارت دوره جديد ليگ‌ فوتسال نوجوانان و جوانان در قم

قم نيوز : دوره جديد ليگ‌هاي فوتسال نوجوانان و جوانان در سال 1397 از روز جمعه 29 تير ماه به ميزباني سالن شهيد حيدريان قم آغاز خواهد شد.
استارت دوره جديد ليگ‌ فوتسال نوجوانان و جوانان در قم
استارت دوره جديد ليگ‌ فوتسال نوجوانان و جوانان در قم

از جمعه 29 تير ماه صورت مي‌گيرد
استارت دوره جديد ليگ‌ فوتسال نوجوانان و جوانان در قم
دوره جديد ليگ‌هاي فوتسال نوجوانان و جوانان در سال 1397 از روز جمعه 29 تير ماه به ميزباني سالن شهيد حيدريان قم آغاز خواهد شد.

به گزارش قم نیوز بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال از روز جمعه 29 تیر ماه مسابقات فصل 1397 لیگ فوتسال رده سنی نوجوانان با حضور 12 تیم و با انجام 6 بازی هفته نخست رسما در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز می‌شود.

در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های قمی ماهان، منتظران، ذاکر، الوند، یاس، فردوسیان، مرصاد، مهدی‌یار، پارسا، انصار، سوهان محمدسیما و آتیه‌سازان حضور دارند و بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای در مدت 11 هفته برای تعیین تیم قهرمان و نماینده قم در لیگ فوتسال نوجوانان ایران برگزار می‌کنند.

کمیته فوتسال برنامه دیدارهای هفته نخست را در حالی اعلام کرده که بازی افتتاحیه از ساعت 10:30 دقیقه روز جمعه 29 تیر ماه در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم بین تیم‌های ماهان و منتظران قم به انجام می‌رسد و در سایر بازی‌های این هفته تیم‌های ذاکر با الوند، یاس با فردوسیان، مرصاد با مهدی‌یار، پارسا با انصار و سوهان محمد سیما با آتیه‌سازان به رقابت خواهند پرداخت.

مسابقات فصل 1397 لیگ فوتسال جوانان نیز با حضور 6 تیم به شکل رفت و برگشت انجام می‌شود و در این دوره تیم‌های فوتسال جوانان میلاد نور، ذاکر، مرصاد، سوهان محمد سیما، انصار و مهدی‌یار در مدت 10 هفته برای کسب عنوان قهرمانی رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

برنامه دیدارهای هفته نخست لیگ فوتسال جوانان نیز توسط کمیته فوتسال اعلام شده و دیدار افتتاحیه را از ساعت 16:30 دقیقه روز جمعه 29 خرداد ماه تیم‌های میلاد نور و ذاکر در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار می‌کنند، ضمن اینکه دو بازی بعدی بین تیم‌های فوتسال مرصاد  با سوهان محمد سیما و انصار با مهدی‌یار برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdo909.yt09x6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما