چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 66923
منبع : خبرگزاری فارس

تهراني‌ها در قم قهرمان پينگ‌پنگ ايران شدند

قم نيوز : مسابقات تنيس روي‌ميز قهرماني پسران مستعد و آينده‌دار ايران در قم با قهرماني پينگ‌پنگ بازان پايتخت‌نشين تهراني به پايان رسيد.
تهراني‌ها در قم قهرمان پينگ‌پنگ ايران شدند
تهراني‌ها در قم قهرمان پينگ‌پنگ ايران شدند
به گزارش قم نیوز در حالی که فدراسیون تنیس روی‌میز میزبانی مسابقات هر دو بخش دختران و پسران رده سنی نونهالان 8 و 9 سال کشور را به هیأت پینگ‌پنگ استان قم سپرده، ابتدا رقابت‌ پسران برگزار شد و برترین‌های خود را در دو بخش تیمی و انفرادی شناخت.

شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات به میزبانی خانه تنیس روی‌میز مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر جنب عوارضی اتوبان قم – تهران با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان رقابت‌های هر دو بخش تیمی و انفرادی، عنوان قهرمانی به تهرانی‌های پایتخت‌نشین اختصاص پیدا کرد.

با توجه به مهلتی که فدراسیون تنیس روی‌میز برای ثبت‌نام و اعلام آمادگی علاقمندان به شرکت در مسابقات تنیس روی‌میز قهرمانی نونهالان 8 و 9 سال پسر کشور در نظر گرفته بود، این پیکارها سرانجام با حضور 70 پینگ‌پنگ باز مستعد و آینده‌دار در قم به انجام رسید.

رقابت‌های تیمی و انفرادی پسران پینگ‌پنگ باز استان‌های سراسر کشور به مدت دو روز در خانه تنیس روی‌میز قم به انجام رسید و در بخش تیمی، تهران و فارس به دیدار نهایی رسیدند و سرانجام این تهرانی‌های پایتخت‌نشین بودند که با شکست سه بر یک حریف قدرتمند خود به مقام قهرمانی دست یافتند.

در رده‌بندی نهایی قسمت تیمی این دوره از پیکارها تهران و فارس در مکان‌های اول و دوم ایستادند و مقام سوم مشترک به تیم‌های هیأت تنیس روی‌میز خراسان‌رضوی و همدان رسید، در شرایطی که مجموعا تعداد 19 تیم در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بعد از مشخص شدن نتایج تیمی، نوبت به پیگیری رقابت‌ها در بخش انفرادی رسید و در این بخش بنیامین فرجی پسر مستعد قهرمان اسبق تنیس روی‌میز ایران یعنی رضا فرجی از تهران با کسب برتری سه بر صفر مقابل سینا طاهری از تیم هیأت مرکزی به مقام قهرمانی دست پیدا کرد، ضمن اینکه سبزواری از فارس و خان‌محمدی از آذربایجان‌غربی مشترکاً مقام سوم مسابقات را کسب کردند، در حالی که سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده صباغیان  داور بلوبج کشورمان بود و گل‌شاهی  مدیریت مسابقات را بر عهده داشت.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdcfm1dv.w6dv0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما