يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : 67411
منبع : خبرگزاری تسنیم

برخورد با هرگونه هنجارشکنی و اخلال در امنیت عمومی در استان قم

قم نيوز : فرمانده انتظامی استان قم گفت: سرفصل اقدامات فرماندهی انتظامی مبارزه با هنجارشکن‌ها و مخلان نظم و امنیت عمومی در جامعه خواهد بود.
برخورد با هرگونه هنجارشکنی و اخلال در امنیت عمومی در استان قم
برخورد با هرگونه هنجارشکنی و اخلال در امنیت عمومی در استان قم
به گزارش قم نیوز آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان قم  صبح امروز با حضور سردار اشتری، جمعی از فرماندهان لشکری و مدیران استانی و کشوری و همچنین نمایندگان مراجع تقلید عظام و نمایندگان  مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و اساتید دانشگاه‌ها در تالار مرکزی شهر برگزار شد.

در این مراسم سردار کاظم مجتبایی ضمن قدردانی از همکاران خود در فرماندهی  انتظامی استان قم اظهار داشت: تمام فعالیت‌ها و اقدامات انجام‌شده با در نظر گرفتن شان و جایگاه انقلاب و نظام اسلامی انجام شده است.

فرمانده سابق انتظامی استان قم تصریح کرد: اقداماتی که در مدت بیش از 6 سال در استان قم انجام‌شده با عنایت پروردگار و هدایت دقیق فرماندهان کل و حمایت مدیران استانی بوده که نتیجه آن برقراری امنیت در یکی از استان‌های کلیدی کشور است.

سپس استاندار قم ضمن تقدیر از اقدامات و خدمات سردار مجتبایی اظهار داشت: اهتمام سردار مجتبایی و همکاران وی در فرماندهی نیروی انتظامی برای ایجاد نظم و امنیت در استان قابل‌تقدیر است.

سیدمهدی صادقی امنیت را مصداق حقیقی قدرت نظام دانست و خاطرنشان کرد: تمام مدیران و اعضای شورای تأمین استان در جهت حفظ امنیت در کنار فرماندهی انتظامی استان بوده و وی به نحو احسن مسئولیت خود را به انجام رساند.

وی در ادامه ضمن خوش‌آمد گویی به سردار آقاخانی بیان کرد: امیدواریم وی گام‌های پایداری را در جهت تأمین امنیت و پیشرفت استان بردارند.

سپس سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: جایگاه استان قم بر کسی پوشیده نیست و تنها برای دانستن تاریخ این شهر باید به بیانات مقام معظم رهبری مراجعه کنیم.

وی نظم را مهم‌ترین رکن برای ایجاد امنیت دانست و تأکید کرد: برای رسیدن به پیشرفت در همه حوزه‌ها نیازمند امنیتی در سایه نظم و مقررات هستیم تا همه دستگاه‌ها بتوانند به وظایف خود عمل کنند.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان این موضوع که امنیت اصلی‌ترین دغدغه رهبری است، ابراز کرد: سرفصل اقدامات فرماندهی انتظامی مبارزه با هنجارشکن‌ها و مخلان نظم و امنیت عمومی در جامعه خواهد بود.

وی با مهم دانستن جایگاه استان قم به عنوان پایگاه تبلیغی تشیع در دنیا گفت: ایجاد امنیت در سطح استان، پیگیری موضوع امر به معروف  نهی از منکر در استان، اجرای قانون و حذف تبعیض و همچنین آشنایی مردم با حقوق شهروندی ازجمله برنامه‌هایی است که در مدیریت جدید پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdciz5aq.t1ayz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما