قم نيوز : از صبح امروز در پی سقوط قیمت دلار در تهران و دیگر بازارها، قیمت سکه و دلار نزولی شده است.
سقوط قیمت دلار و سکه / دلار دوباره زیر ۱۰ هزار تومان شد
سقوط قیمت دلار و سکه / دلار دوباره زیر ۱۰ هزار تومان شد
به گزارش قم نیوز با نزدیک شدن به زمان اعلام جزئیات بسته ارزی بانک مرکزی که امشب از سوی همتی در گفتگوی تلویزیونی اعلام می‌شود، قیمت‌ها در بازار طلا و ارز در حال ریزش هستند.

قیمت دلار نقدی دبی صبح امروز ساعت ۱۰ و ۵۰ دقیقه ۱۰۳۰۰ تومان اعلام شد که نسبت به روز قبل ۱۲۰ تومان کاهش داشت.

دقایقی بعد با کاهش ۲۰۰ تومانی قیمت دلار در دوبی، دلار حواله با قیمت ۱۰۱۰۰ تومان معامله شد و همزمان از سقز خبر رسید که دلار با ۱۵۰ تومان کاهش به ۱۰۲۲۰ و در بوکان با ۴۰۰ تومان کاهش به ۱۰۲۰۰ تومان رسیده است.

بازار سکه نیز با کاهشی قابل ملاحظه آغاز کرد و با ۱۴۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز قبل با قیمت ۳ و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد.

ساعت ۱۲ امروز قیمت دلار در افغانستان کاهش یافت و ۹۹۰۰ تومان معامله شد که نسبت به قیمت قبلی ۲۵۰ تومان کاهش داشت و این کاهش قیمت به مشهد نیز رسید و قیمت دلار در پایتخت مذهبی ایران به ۹۸۰۰ تومان رسید.

سیر نزولی قیمت دلار و سکه ادامه داشت تا اینکه قیمت دلار نقدی در تهران به 9900 رسید و در هرات نیز دلار با قیمت 9550 تومان معامله شد که قابل پیشینی بود زیرا کمترین قیمت دلار در این روزها در بازار افغانستان است.

دلار کاهش خود را ادامه داده است و اکنون در تمامی مراکز فروش،‌ به کانل زیر ۱۰ هزار تومان رسیده است.

سکه نیز به صورت نقدی بین ۳ میلیون و ۵۰۰ تا ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می شود و دچار کاهش زیادی نسبت به قیمت ابتدای روز شده است.

در لحظه انتشار این خبر، ساعت ۱۴، قیمت دلار نقدی دبی به ۹۹۶۰ رسید که نسبت به صبح امروز ۳۴۰ تومان کاهش را نشان می دهد.

فعالان بازار پیش بینی می کنند با اعلام بسته جدید ارزی، نرخ دلار کاهش بیشتری پیدا کند و کسانی که دلار با قیمت بالا خریده اند و برخی از دارندگان دلار که مترصد فروش به قیمت بالا هستند، برای فروش به بازار هجوم آورند که خود سبب کاهش بیشتر قیمت دلار تا ۸ هزار تومان شود.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcaeyni.49n0615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما