سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : 6765
نصراللهی عنوان کرد:

عدم تناسب جایگاه غرفه های کودک با نیاز مخاطبین

قم نيوز : قم نیوز: مدیر انتشارات حدیث نینوای قم با اشاره به برخی نقایص در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌اللملی کتاب تهران گفت: فضای غرفه کودک و نوجوان پاسخگوی مراجعه کنندگان نبود.
عدم تناسب جایگاه غرفه های کودک با نیاز مخاطبین
به گزارش قم نیوز، رضا نصراللهی درباره کمبودها و کاستی های در بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران اظهار داشت: امسال نیز مانند سال گذشته استقبال مردم از نمایشگاه کتاب خوب بود اما گاهی برخی کاستی ها دیده می شود که با رفع آنان بی شک مردم و ناشران رضایتمندی بیشتری خواهند داشت.

وی با اشاره به برخی از این نقایص در نمایشگاه امسال کتاب تهران گفت: برای مثال سالن غرفه های کودک و نوجوان از غرفه های اصلی فاصله زیادی داشت و کودکان به همراه والدین باید مسیر نسبتا دوری را طی می کردند تا به این غرفه ها برسند.

ناشر غرفه برگزیده حوزه کودک و نوجوان بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران افزود: علاوه بر موقعیت مکانی نامناسب این غرفه ها، فضای غرفه ها نیز به اندازه کافی نبود و به عنوان نمونه برای انتشارات ما با این که بزرگ ترین غرفه به متراژ ۵۲ مترمربع در بخش ناشران شهرستانی را در اختیار داشتیم، باز فضای کافی برای عرضه کتاب های بیشتر وجود نداشت.

حضور انتشارات حدیث نینوا با ۱۲۰ عنوان کتاب جدید در نمایشگاه امسال
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دلیل انتخاب غرفه انتشارات حدیث نینوا به عنوان غرفه برتر حوزه ناشران کودک و نوجوان نمایشگاه امسال کتاب تهران تصریح کرد: امسال این انتشارات با ۳۵۰ عنوان کتاب که ۱۲۰ عنوان آن چاپ اول بود در نمایشگاه حضور داشت که به دلیل متناسب بودن این آثار با سیاست های راهبردی نظام، ترویج فرهنگ دینی، رعایت ضوابط و مقررات نمایشگاه و ... به عنوان غرفه برتر در حوزه کودک و نوجوان معرفی شد.

نصراللهی به چند عنوان از کتاب های چاپ اول ارائه شده از سوی انتشارات حدیث نینوا در نمایشگاه امسال اشاره کرد و گفت: مجموعه یاران ایرانی اهل بیت در ۳۰ جلد، در باغ خوبی ها در ۱۲ جلد، مجموعه قصه های سرزمین مادری از مرزبان نامه در ۱۰ جلد، مجموعه قصه های شنیدنی از مرزبان نامه در ۱۰ جلد و دهکده حیوانات در ۱۰ جلد از جمله این آثار است که تماما مضامین آموزشی، اخلاقی، تربیتی و دینی را دربر می گیرند.

وی افزود: برای چاپ این آثار جا دارد از نویسندگانی از جمله ابوالفضل هادی منش، مصطفی کریمی و اعلا جعفری که همگی از نویسندگان برجسته استان قم هستند تقدیر و تشکر کنم.

نصراللهی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص برخی آثار در دست چاپ انتشارات حدیث نینوا برای نمایشگاه کتاب سال آینده، یادآور شد: حضور دست پر این انتشارات در نمایشگاه کتاب توقع مردم از ما را بالا برده به همین دلیل سعی داریم در نمایشگاه سال آینده با قدرت بیشتری ظاهر شویم.

برخی آثار در دست چاپ انتشارات حدیث نینوای قم
مدیر انتشارات حدیث نینوا تصریح کرد: مجموعه سیمای افلاکیان در ۴۰ جلد مربوط به معرفی شهدای شاخص دفاع مقدس کشور، مجموعه سیمای رستگاران در ۴۰ جلد مربوط به معرفی علمای گذشته و مجموعه امام و کودکان در ۲۰ جلد از جمله آثار در دست چاپ این انتشارات برای سال آینده است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcf.vdviw6detgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما