پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب : 67660
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل دامپزشکی استان قم:

صادرات بی رویه محصولات باعث افزایش قیمت است

قم نيوز : مدیرکل دامپزشکی استان قم به موضوع بررسی افزایش بی رویه قیمت‌ها پرداخت و گفت: صادرات بی رویه برخی از محصولات، باعث افزایش قیمت در داخل شده است، اگر در حوزه ای صادرات آن قوی شود و تقاضا در داخل بالا رود، با افزایش قیمت مواجه خواهیم بود.
صادرات بی رویه محصولات باعث افزایش قیمت است
صادرات بی رویه محصولات باعث افزایش قیمت است
به گزارش قم نیوز محمدمهدی رفیعی ظهر امروز در کارگروه تنظیم بازار که در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه شبکه عرضه مرغ در استان مناسب است، گفت: نباید عرضه مرغ بصورت نیسان یخچالدار، در کنار خیابان صورت بگیرد، این عمل علاوه بر ایجاد سد معبر، یک فعالیت غیربهداشتی است.

مدیرکل دامپزشکی استان قم، با اشاره به اینکه باید عرضه مرغ در فروشگاه‌ها صورت بگیرد، ادامه داد: تقریباً 400 فروشگاه وجود دارد، که از سیستم‌های نگهداری مناسبی برخوردار است، باید از این ظرفیت‌ها برای عرضه مرغ استفاده شود.

رفیعی با اشاره به فرهنگ مصرف در قم، گفت: باید با صدا وسیما هماهنگی صورت بگیرد، تا مردم با روش‌های استفاده از مرغ منجمد آشنا شوند، عدم آشنایی خانوارها برای استفاده از مرغ منجمد باعث فاسد شدن آن‌ها می‌شود، و به دنبال آن رغبت به استفاده از آن کاهش می‌یابد.

وی با طرح این سؤال که چه چیزی باعث افزایش قیمت‌ها شده است، اظهار کرد: صادرات بی رویه برخی از محصولات، باعث افزایش قیمت در داخل شده است، اگر در حوزه ای صادرات آن قوی شود و تقاضا در داخل بالا رود، با افزایش قیمت مواجه خواهیم بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdce7p8p.jh8fpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما