پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 67661
منبع : خبرگزاری فارس

استاندارقم: با اخلالگران بازار برخورد جدی شود

قم نيوز : استاندار قم، با اشاره به موضوع اخلال گران اقتصادی، گفت: ما باید نقش خود را به خوبی انجام دهیم، تا از شرایط کنونی خارج شویم، و با کسانی که در تنظیم بازار اخلال ایجاد می‌کنند، برخورد جدی صورت بگیرد.
با اخلالگران بازار برخورد جدی شود
با اخلالگران بازار برخورد جدی شود
به گزارش قم نیوز سیدمهدی صادقی ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار که در استانداری برگزار شد، با اشاره به زحمات خبرنگاران و تبریک روز خبرنگار گفت: یکی از الزامات زیرشاخه حاکمیت، که به حاکمیت کمک می‌کند، بخش رسانه است، و بطور مشخص خبرنگاران این عرصه هستند، که امانت دار مردم و دولت هستند.

استاندار قم با اشاره به شفافیت در عملکرد در فعالیت‌ها، اظهار کرد: امیدواریم ما در جایگاه عمل شفافیت داشته باشیم، و در عرصه نظارت نمی‌خواهیم فقط یک طرفه نگاه شود، باید حق و حقوق هم مصرف کننده و هم تولید کننده را در این راستا مد نظر داشته باشیم، و تولید کنندگان هم توجه داشته باشند که در برخی شرایط برای آرامش از سود خود چشم پوشی کنند.

صادقی با بیان اینکه به اتحادیه‌ها و اتاق اصناف اعتماد داریم، اظهار کرد: در این شرایط خاص، وظایف این گروه‌ها سنگین‌تر است، و به لطف خدا تاکنون به خوبی عمل کرده‌اند، وباید در عرصه عمل نیز نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی با اشاره به تکریم ارباب رجوع و رفتار وبرخورد با افراد، گفت: دستگاه‌های اجرایی در جایگاه حاکمیتی هستند، ولی در نقش حاکم نیستند، یعنی اینکه اگر ما حرفی زدیم دیگران بدون هیچ مقاومتی نکنند و بپذیرند، باید طوری رفتار شود که حرمت طرف مقابل حفظ شود، حاکمیت برای شما است، ولی رفتار حاکمانه و نگاه بالا به پایین ممنوع است.

استاندار قم با اشاره به وضعیت خاص کشور بخصوص در حوزه اقتصادی، ادامه داد: سیستم‌های اطلاعاتی دشمن و منافقین در داخل و خارج به دنبال راه اندازی جریانی هستند که در حوزه اقتصادی آشوب درست کنند، و وضعیت بازار را دچار آشوب کنند.

وی ادامه داد: به دنبال آن مردم به تجمعات و اعتراضات دست بزنند، باید توجه داشته باشیم که ما وارد این جریان نشویم.

صادقی با اشاره به موضوع نان و آرد و افزایش قیمت‌ها، گفت: یک عده خاصی در این قضیه دست داشته‌اند، اگر ما بفهمیم کسی در برابر بازگرداندن قیمت‌ها به قبل تا زمان ارائه قیمت جدید، مقاومت کرده است، بدون هیچ چشم پوشی آن‌ها را تحویل دادگاه خواهیم داد، زیرا بحث امنیتی رخ می‌دهد.

استاندار قم با اشاره به اصناف غیرمجاز، ادامه داد: باید در این رابطه اقدام شود، و با متخلفین برخورد شود، چرا در حوزه نانوایی باید 100 واحد غیرمجاز وجود داشته باشد.

صادقی با اشاره به موضوع تعزیرات که باید با قوت به کار خود ادامه دهد، گفت: تمام دستگاه‌ها اعلام آمادگی کنند، و نیرو و تجهیزات در اختیار تعزیرات بگذارند، تا کار با قوت انجام پذیرد.

استاندار قم با اشاره به کالاهای ضبط شده، اظهار کرد: با دقت و نظارت کامل باید این کالاها وارد بازار تولید شود، تا خللی در بازار وارد نشود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfyvdv.w6devagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما