شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 67714
منبع : خبرگزاری فارس
در سبك فن زی چوان رقم خورد

شكار 8 مدال ووشو ايران توسط بانوان قم

قم نيوز : بانوان ووشوكار استان قم در رقابت با چهره‌هاي شاخص مسابقات ووشو قهرماني كشور موفق به كسب هشت مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز شدند.
شكار 8 مدال ووشو ايران توسط بانوان قم
شكار 8 مدال ووشو ايران توسط بانوان قم
به گزارش قم نیوز اعزام تیم منتخب بانوان هیأت ووشو استان قم به مسابقات قهرمانی کشور در حالی صورت گرفت که این پیکارها در سبک فن زی چوان به میزبانی شهرستان ساوه به انجام رسید و بانوان قم هشت مدال رنگارنگ این پیکارها را از آن خود کردند.

در حالی که چهره‌های شاخص از استان‌های مختلف به این مسابقات آمده بودند، سهم تیم منتخب بانوان هیأت ووشو قم کسب دو نشان طلا، یک نقره و پنج برنز بود تا یکی دیگر از اعزام‌های هیأت قم به رقابت‌های کشوری سال 1397 با موفقیت و مدال‌های متنوع همراه باشد.

این پیکارها در رده‌های سنی مختلف نظیر نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به انجام رسید، در حالی که سهم تیم بانوان قم از رده سنی نونهالان یک طلا، یک نقره و یک برنز بود، ضمن اینکه تیم قم در رده سنی جوانان به دو برنز و در رده سنی بزرگسالان نیز به یک طلا و دو برنز رسید.

در رده سنی نونهالان این دوره از پیکارها ووشوکار طلایی تیم هیأت قم نازنین‌زهرا رحمانیان بود که در وزن منهای 24 کیلوگرم با شکست دیگر رقبای خود بر سکوی قهرمانی ایستاد، در همین وزن زهرا سادات کربلایی نشان نقره را کسب کرد و مبینا رحمانی به مدال برنز دست یافت.

در رده سنی جوانان این رقابت‌ها نخستین مدال برنز تیم هیأت ووشو قم در وزن منهای 52 کیلوگرم و توسط مهدیه قربانی به دست آمد، در حالی که مریم بهی در وزن منهای 56 کیلوگرم با ایستادن روی سکوی سوم موفق به کسب نشان برنز ووشو سبک فن زی چوان قهرمانی ایران شد.

در رده سنی بزرگسالان ووشوکار طلایی تیم هیأت قم سمیرا کلهرپور بود که مقتدرانه همه حریفان خود را مغلوب کرد و قهرمان شد، در حالی که شعله رئیسی در وزن منهای 52 کیلوگرم صاحب نشان برنز شد و معصومه راحت‌خواه در وزن منهای 60 کیلوگرم دیگر نشان برنز تیم قم را به دست آورد، تیمی که سرپرست و مربی آن خانم رئیسی بود.

انتهای پیام / 139
https://qomnews.ir/vdceef8p.jh8fzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما