شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 67730
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت بسكتبال استان قم خبر داد

25 اعزام بسكتبال قم به رقابت‌هاي كشوري / قم ميزبان 8 رويداد بسكتبال ايران

قم نيوز : رئيس هیأت بسكتبال استان قم از 25 اعزام اين هیأت به رقابت‌هاي كشوري و برگزاري دوره‌هاي متنوع آموزشي براي تحول در بسكتبال قم خبر داد.
25 اعزام بسكتبال قم به رقابت‌هاي كشوري / قم ميزبان 8 رويداد بسكتبال ايران
25 اعزام بسكتبال قم به رقابت‌هاي كشوري / قم ميزبان 8 رويداد بسكتبال ايران
به گزارش قم نیوز مرتضی سخایی امروز اظهار کرد: با وجود اینکه در دو سال گذشته مکان اختصاصی در اختیار نداشتیم اما تعداد ۲۸۰ مسابقه و رقابت مختلف طبق تقویم هیأت بسکتبال در رده‌های سنی مختلف در سطح استان قم برگزار کرده‌ایم.

وی از 25 اعزام این رشته به ردهای سنی مختلف مسابقات قهرمانی مردان و بانوان ایران در در طول دو سال سپری شده از دوره چهار ساله خود در هیأت بسکتبال قم خبر داد و افزود: همچنین هفت میزبانی مختلف رقابت‌های کشوری را در قم تجربه کرده‌ایم که بسیار مهم و ارزشمند بوده است.

رئیس هیأت بسکتبال استان قم در ادامه به برگزاری هفت دوره آموزش مربی‌گری و داوری رشته بسکتبال در هر دو بخش مردان و بانوان اشاره و عنوان کرد: اقدام دیگر در راستای توسعه بسکتبال قم و تحول در این رشته این است که برای نخستین‌بار در تاریخ بسکتبال قم در تمامی رده‌های سنی لیگ استانی برگزار شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه به دنبال تاسیس و راه‌اندازی دو زمین بسکتبال سه نفره در سطح شهر قم هستیم، اضافه کرد: امسال میزبانی یکی از مهمترین رویدادهای کشوری سه‌گانه را بر عهده داشتیم و تیم‌هایی از استان‌های مختلف به قم آمدند که خوشبختانه رقابت‌ها در سطح کمی و کیفی خوبی برگزار شد.

سخایی از اختصاص خانه بسکتبال قم به فعالیت‌های این هیأت خبر داد و یاد آور شد: با پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خوشبختانه سالن شهید رضائیان که به خانه بسکتبال قم معروف است بار دیگر به این رشته اختصاص پیدا کرد تا با آسودگی و آرامش بیشتری به اجرای برنامه‌های متنوع همگانی، قهرمانی، آموزش و فرهنگی بسکتبال قم بپردازیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccxmqe.2bqm18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما