يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : 67746
منبع : خبرگزاری فارس
نايب‌رئيس هیأت تیراندازی استان قم خبر داد

نخستين حضور بانوان تيرانداز قم در ليگ برتر ايران

قم نيوز : نايب‌رئيس هیأت تيراندازي استان قم از قطعيت نخستين حضور بانوان تيرانداز قم در مسابقات ليگ برتر تيراندازي زنان ايران خبر داد.
نخستين حضور بانوان تيرانداز قم در ليگ برتر ايران
نخستين حضور بانوان تيرانداز قم در ليگ برتر ايران
به گزارش قم نیوز مرضیه فراهانی اظهار کرد: بانوان تیرانداز در چند سال اخیر در ترکیب تیم منتخب هیأت تیراندازی، یکی از دو نماینده قم در مسابقات لیگ‌های تیراندازی باشگاه‌های کشور بودند و در لیگ دسته اول با حریفان خود به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: قم تنها تیم بومی حاضر در لیگ دسته اول تیراندازی زنان باشگاه‌های ایران است و در هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی از ظرفیت نیروهای بومی استفاده کرده، امسال نیز با همین شرایط و با اتکاء به توانمندی دختران و بانوان تیرانداز هم‌استانی در لیگ دسته اول به میدان می‌رود.

نایب‌رئیس هیأت تیراندازی استان قم اضافه کرد: سال گذشته شاهد یکی از دوران موفق حضور تیم بانوان هیأت قم در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران بودیم، تیمی که نسبت به سایر تیم‌ها از نظر مالی و امکانات قابل مقایسه نبود و در سطح پائین‌تری بود اما اینها بهانه نشد و از نظر فنی و عملکرد پا به پای سایر رقبا پیش رفت و مدعی صعود به رقابت‌های لیگ برتر بود.

وی یاد آور شد: تیم بانوان هیأت قم سال گذشته تا یک قدمی صعود به لیگ برتر تیراندازی پیش آمد اما در دیدار پلی‌آف فرصت راهیابی به لیگ برتر را از دست داد، اما امسال در فصل 1397 لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور به میدان خواهد رفت تا بار دیگر قابلیت‌های تیراندازی قم را به نمایش بگذارد.

فراهانی با بیان اینکه تیم بانوان قم با ترکیبی کاملا بومی و طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون از اواخر شهریور به مصاف رقبای خود خواهد رفت، در پایان اظهار کرد: این رشته با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قم فرصت حضور در مسابقات لیگ برتر را به دست آورد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjmaem.uqeaxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما