سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب : 67875
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم:

راه‌اندازی سیستم هوشمند اطلاع‌رسانی ایستگاه‌های اتوبوس تا مهرماه

قم نيوز : مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از راه‌اندازی سیستم هوشمند اطلاع‌رسانی ایستگاه‌های اتوبوس تا مهرماه خبر داد.
راه‌اندازی سیستم هوشمند اطلاع‌رسانی ایستگاه‌های اتوبوس تا مهرماه
راه‌اندازی سیستم هوشمند اطلاع‌رسانی ایستگاه‌های اتوبوس تا مهرماه
به گزارش قم نیوز حسین مومنی موحد با اشاره به پروژه هوشمندسازی ایستگاه‌های اتوبوس شهری قم، اظهار کرد: هوشمندسازی ایستگاه های اتوبوس برای آگاهی بخشی به مسافران در خصوص زمان ورود و خروج اتوبوس به ایستگاه در دستور کار است که در حال حاضر 150 تابلو آماده شده و به زودی نصب می شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه هوشمندسازی خطوط اتوبوسرانی شهری گامی مهم در راستای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان است، خاطرنشان کرد: در این راستا قراردادی منعقد شده و بسترهای لازم برای تعیین زمانبندی برای تردد ناوگان در خطوط فراهم خواهد شد.

مومنی موحد با بیان اینکه پیگیری های نهایی برای نصب سرتابلوها برای الکترونیکی سازی خطوط انجام شده و بخش زیادی از این کار صورت گرفته است، گفت: با اجرای این طرح زمانی که مسافر وارد ایستگاه که می‌شود ساعات ورود و خروج اتوبوس به طور کامل مشخص است.

وی با تاکید بر اینکه با اجرای این طرح امکان مدیریت زمان و اطلاع از وضعیت خطوط، همچنین نظارت و بازرسی دقیق تر فعالیت خطوط خواهد بود، گفت: بخشی از تابلوهای زمان‌بندی نصب شده و مابقی به زودی نصب خواهد شد و تا اول مهرماه سیستم اطلاع‌رسانی به طور کامل در اتوبوس‌ها و ایستگاه‌ها فعال شده و راه‌اندازی شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccp4qe.2bqmm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما