سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 67878
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
در جهت پیگیری درخواست‌های شهروندی و رسیدگی به شکایات مردمی صورت می‌گیرد؛

حضور بازرسین شهرداری در مناطق هشتگانه شهرداری قم

قم نيوز : سرپرست اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قم گفت: با هدف نظارت و رسیدگی به شکایات، با برنامه‌ریزی صورت گرفته هر هفته در یکی از مناطق شهرداری حضور خواهیم داشت و ضمن پیگیری درخواست‌های شهروندی به رسیدگی به شکایات مردمی خواهیم پرداخت.
حضور بازرسین شهرداری در مناطق هشتگانه شهرداری قم
حضور بازرسین شهرداری در مناطق هشتگانه شهرداری قم
به گزارش قم نیوز بها‌ء‌الدین دشتی با اشاره به اقدامات اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری در راستای افزایش رضایت‌مندی شهروندان قمی، اظهار کرد: در راستای اهداف و سیاست‌های شهرداری قم در حوزه نظارت و رسیدگی به شکایات، در برنامه‌ای هر هفته در یکی از مناطق شهرداری مستقر خواهیم شد و رسیدگی به شکایات مردمی خواهیم داشت که این برنامه از چهارشنبه این هفته( امروز) در منطقه 6 اجرا می‌شود.
سرپرست اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قم با تاکید بر اینکه حضور بازرسین در مناطق در راستای افزایش سلامت اداری صورت می‌گیرد، بیان کرد: شکایات مردمی عمدتاً در حوزه شهرسازی، املاک ودرآمدها است و شکایاتی که نقض قوانین و مقررات باشد قابل رسیدگی است و مابقی كه از نظر قانونی قابل پیگیری نیست اعلام مي شود.
دشتی با اشاره به ضرورت اصلاح برخی رویه‌ هاي معیوب در سیستم اداری، خاطرنشان کرد: برخی رویه‌های معیوب در سیستم وجود دارد که برای بهبود فرآیند‌ها اقداماتی را در دستور کار داریم تا با ایجاد فضايي آرام و سالم امکان خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان ایجاد شود.
وی با اشاره به تلاش اداره کل بازرسی شهرداری قم جهت ایجاد ارتباط مناسب با پرسنل شهرداری، گفت: در این راستا چالش‌ها و نقاط ضعف را شناسایی می‌کنیم و بعد از بررسی تخصصی سعی می‌کنیم با ارائه پیشنهادات و ایجاد ساز و کارهای جدید و قانونمند شرایط را بهبود بخشیم، همچنین تلاش داریم نقطه‌نظرات مردمی را به مدیران اجرایی شهر منتقل کنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfccdv.w6deeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما