سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 67882
منبع : خبرگزاری فارس

برگزاری جشنواره گلف زوج‌های جوان در قم

قم نيوز : نخستين‌ جشنواره گلف ويژه زوج‌هاي جوان به مناسبت سالروز ازدواج آسماني حضرت علي (ع) و حضرت زهرا (س) در قم برگزار شد.
برگزاری جشنواره گلف زوج‌های جوان در قم / دلاوري: گلف قم رشد 122 درصدي داشته است
برگزاری جشنواره گلف زوج‌های جوان در قم / دلاوري: گلف قم رشد 122 درصدي داشته است
به گزارش قم نیوز هیأت گلف استان قم بعد از برگزاری مجمع سالیانه این هیأت ورزشی، به مناسبت فرارسیدن سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) جشنواره گلف ویژه زوج‌های جوان را در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم شهر پردیسان قم برگزار کرد.

هیأت گلف استان قم که برای این جشنواره برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته بود، علاوه بر برگزاری رقابت ورزشی در رشته‌های زیر مجموعه این هیأت نظیر گلف، مینی‌گلف، وودبال و بهکاپ، برای زوج‌های جوان قم آموزش ورزش‌های زیر مجموعه این هیأت را نیز برگزار کرد.

در این جشنواره که رضا دلاوری رئیس، اعظم خودکار نایب‌رئیس، سعید داوودآبادی دبیر و روسای کمیته‌های مختلف هیأت گلف استان قم نیز حضور داشتند، در پایان از بین حاضرین، به قید قرعه سه نفر از بانوان با حمایت مالی سوهان خودکار مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

اعزام بانوان قمی به گلف قهرمانی زنان ایران

در حالی که جشنواره گلف زوج‌های جوان یکی از ویژه برنامه‌های استانی هیأت گلف قم بود، این هیأت در تدارک اعزام تیم‌های مردان و بانوان گلف قم به پیکارهای قهرمانی کشور نیز قرار دارد، به همین منظور برگزاری مسابقات انتخابی گلف قم برنامه‌ریزی شده است.

این در شرایطی است که مسابقات گلف قهرمانی کشور در هر دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود و هیأت گلف استان قم به منظور حضور قدرتمند تیم‌های خود در این دوره، تا پایان مرداد ماه به بانوان مایل به شرکت در پیکارهای انتخابی، برای ثبت‌نام حضور در این رقابت‌ها فرصت داده است.

بر اساس تقویم سال جاری فدراسیون گلف، مسابقات گلف قهرمانی بانوان ایران به میزبانی پایتخت در تهران برگزار می‌شود و گلف‌بازان شرکت کننده برای کسب عناوین برتر روزهای 23 تا 26 شهریور ماه در دو رده سنی زیر 18 و بالای 18 سال به میدان خواهند رفت.

 

رقابت مردان گلف‌باز قم در پیکارهای انتخابی

مسابقات گلف قهرمانی مردان ایران نیز برای برگزاری در تهران برنامه‌ریزی شده و مردان گلف‌باز از استان‌های مختلف ایران روزهای 31 شهریور تا سوم مهر ماه برای به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم دو رده سنی زیر 18 سال و 18 تا 30 سال به رقابت خواهند پرداخت.

برای این منظور از مردان گلف‌باز قم که مایل به حضور در رقابت‌های انتخابی تیم هیأت گلف استان قم برای حضور در مسابقات سال 1397 قهرمانی کشور هستند، دعوت شده تا پایان مرداد ماه آماده خود را برای حضور در این انتخابی به هیأت گلف قم اعلام کنند.

 

بازدید رئیس فدراسیون از امکانات گلف قم

گلفی‌ها این هفته به واسطه برگزاری مجمع سالیانه این هیأت ورزشی میزبان رئیس فدراسیون گلف ایران یعنی بهروز منتقمی نیز بودند، به همین منظور رئیس فدراسیون گلف از امکانات این هیأت در زمین مینی‌گلف و آکادمی گلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به همراه مسوولان هیأت و معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم بازدید کرد.

 

دلاوری: گلف قم رشد 122 درصدی داشته است

رئیس هیأت گلف استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از رشد 122 درصدی عملکرد این هیات ورزشی در محورها و شاخص‌های مختلف خبر داد و با تشریح برنامه‌ها و سیاست‌های این هیات در سال جاری، اظهار کرد: گلف رشته‌ای نوپا در قم به شمار می‌رود و تمام تلاش ما کار برای پیشرفت این رشته است.

رضا دلاوری همچنین به بیان برخی موانع و مشکلات این هیأت ورزشی پرداخت و خاطرنشان کرد: از جمله مشکلات ما در هیأت گلف قم، نبود زمین رنج تمرینی و کمبود سایل و تجهیزات این رشته است که در کنار نداشتن زمین استاندارد به مهمترین دغدغه گلفباران قم تبدیل شده است.

 

برگزاری دوره‌های آموزشی گلف بانوان در قم

در کنار فعالیت‌های همگانی و قهرمانی پیش‌بینی شده در تقویم سال 1397 هیأت گلف استان قم، از جمله شاخص‌های فعالیت این هیأت می‌توان به برنامه‌ریزی و نگاه ویژه به موضوع آموزش اشاره کرد، بر همین اساس پنجمین جلسه آموزش گلف عمومی ویژه بانوان در قم برگزار شد.

هیأت گلف قم این دوره آموزشی را در زمین گلف جمهوری برگزار کرد و علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی زیر نظر مربیان مجرب این رشته آموزش‌های لازم را فرا گرفتند تا از بین آنها چهره‌های مستعد برای ادامه فعالیت و توسعه بخش قهرمانی گلف قم برگزیده شوند.

 

برگزاری پیکارهای انتخابی بهکاپر بانوان در قم

بهکاپ از جمله رشته‌ها و کمیته‌های زیر مجموعه هیأت گلف استان قم به شمار می‌رود که خود نیز به چند رشته تقسیم شده، از جمله می‌توان به رشته بهکاپر اشاره کرد که پیکارهای انتخابی آن در بخش بانوان به منظور شناخت برترین‌ها برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد.

میزبان این رقابت‌ها مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم شهر پردیسان بود و در پایان فاطمه میرزا بابایی، فاطمه محمدی، الهام محمدی، زهرا عابدی، سمانه علی‌حیدری، مهسا یزدانی، سپیده داوری و زهرا امیری به عنوان برترین‌ها انتخاب شدند تا از بین آنها ترکیب نهایی تیم قم مشخص شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcauani.49n0a15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما