شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 68041
منبع : خبرگزاری فارس
آیت الله طباطبایی نژاد:

بیان نکردن دستاوردهای انقلاب موجب بدبینی مردم می‌شود/یک توصیه به رسانه ها

قم نيوز : نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه حکومت اسلامی در چهار دهه اخیر در برابر استکبار ایستاده است گفت: در طول چهار دهه اخیر کارهای بزرگی شده است و عدم بیان این دستاوردها موجب بدبینی مردم می‌شود.
بیان نکردن دستاوردهای انقلاب موجب بدبینی مردم می‌شود/یک توصیه به رسانه ها
بیان نکردن دستاوردهای انقلاب موجب بدبینی مردم می‌شود/یک توصیه به رسانه ها
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد ظهر امروز در همایش نقش حوزه انقلابی در ماندگاری انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد با اشاره به جایگاه علما اظهار کرد: براساس روایتی از رسول اکرم(ص)، علما همچون ستارگان آسمان هستند که مردم از طریق آنان راه را پیدا می‌کنند و همواره علما در هدایت مردم باید فعال باشند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بارها اشاره کردند که اگر حوزه‌ها انقلابی نباشند، چیزی از انقلاب باقی نمی‌ماند، احساس وظیفه در بین مدیران و اساتید حوزه در پاسخ به اشکالات ضعیف است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: با وجود تمام مشکلاتی که جبهه کفر برای ما ایجاد آورد، کارهای زیادی در کشور شده است و این مسائل برای آحاد مختلف به خصوص طلاب تبیین شود.

آیت‌الله طباطبایی نژاد با اشاره به لزوم شفافیت در جامعه اظهار کرد: باید مسائل به صورت شفاف برای مردم بیان شود تا در این وضعیت اقتصادی دچار شبهه نشوند، این که برخی رسانه‌ها برای مردم توقع ایجاد کردند که هر مفسد اقتصادی در کشور پس از دستگیری به اعدام محکوم شود، درست نیست.

وی ادامه داد: در طول چهار دهه اخیر کارهای بزرگی شده است و عدم بیان این دستاوردها موجب بدبینی مردم می‌شود، حکومت اسلامی در چهار دهه اخیر در برابر استکبار ایستاده است و موشک‌های کشورمان موجب ترس و هراس آمریکا شده است.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه ، بدترین چیز ناامیدی مردم از حکومت است افزود: کارهای غلطی همچون بی تدبیری در توزیع ارز برای واردات کالا و سفر مسافران صورت گرفت.

 

شناسایی 35 شهید طلبه مدافع حرم

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی در ادامه با اشاره به اهداف همایش نقش حوزه انقلابی در ماندگاری انقلاب اسلامی اظهار کرد: یکی از اهداف این همایش این است که حوزه‌های علمیه را انقلابی نگه دارد، روحانیت در دوران دفاع مقدس، چهار هزار شهید داد و در آن دوران 17 هزار روحانی رزمنده داشتیم.

وی ادامه داد: بیش از 350 روحانی آزاده داریم، همچنین هفت هزار نفر از روحانیون به عنوان ایثارگر در جنگ تحمیلی جانباز شدند، یک پدر شهید روحانی داریم که چهار فرزند خود را در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی تقدیم اسلام کرد.

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه افزود: 35 نفر از طلاب ایرانی در دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) در سوریه و عراق به شهادت رسیدند که جزو طلاب موفق به شمار می رفتند، همچنین طلاب جوان رتبه نخست را در شرکت در گروه‌های جهادی برای خدمت رسانی به مردم دارند.

 

عضویت 2500 نفر در بسیج اساتید حوزه

گواهی با اشاره به راه اندازی بسیج اساتید حوزه‌های علمیه اظهار کرد: این قشر از بسیج در چهار استان قم، تهران، مشهد و اصفهان راه اندازی شده است و تاکنون دو هزار و 500 نفر از اساتید حوزه‌های علمیه در این استان‌ها عضو بسیج اساتید حوزه شدند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج طلاب امامانی برای اقشار دیگر بسیج هستند، در این دوره کنونی بصیرت دادن اهمیت زیادی دارد و باید در پیچ تاریخی برای عبور انقلاب از این پیچ تلاش کنیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcizuaq.t1av52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما