شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 68048
منبع : خبرگزاری فارس
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

دشمن با جنگ ترکیبی به مصاف کشور آمده است

قم نيوز : جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در شرایطی که دشمن با یک جنگ ترکیبی به مصاف کشور آمده است، نیاز به حرکت تبیینی، روشن گری و مطالبه گری در جامعه داریم .
دشمن با جنگ ترکیبی به مصاف کشور آمده است
دشمن با جنگ ترکیبی به مصاف کشور آمده است
به گزارش قم نیوز سردار محمد حسین سپهر ظهر امروز در همایش نقش حوزه انقلابی در ماندگاری انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد با اشاره به هدف از انقلاب اسلامی اظهار کرد: براساس بیان مقام معظم رهبری هدف از انقلاب زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) و ایجاد تمدن نوین اسلامی بود و امروز نقش حوزه علمیه در تولید راهبردها و نقشه‌های ساخت دولت و تمدن اسلامی دارای اهمیت زیادی است.

وی ادامه داد: در طول تاریخ همیشه شریعت داشتیم، اما مشکل اصلی عدم پای کار بودن مردم در دوران گذشته بود، اگر امام خمینی(ره) موفق شدند به دلیل حضور مردم در صحنه بود و مقام معظم رهبری گفتند که اگر هشت میلیون جوان پای کار در کشور داشته باشیم، هیچ دغدغه ای نخواهیم داشت.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: پرورش نیروی انسانی و تولید علم دو اقدام اساسی از نظر رهبر معظم انقلاب در کشور است، اگر در کارهای پژوهشی به فرمایشات مقام معظم رهبری مراجعه کنیم، به یک انسجام دقیق علمی پژوهشی راهبردی می‌رسیم.

سپهر، تربیت نیروی انقلابی را ضروری دانست و تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی ریشه در دین و اعتقادات دارد، باید به رتبه نخست علمی جهان برسیم و دانش را با اخلاق به دنیا عرضه کنیم.

وی با بیان اینکه رتبه علمی کشور از 13 در جهان به 17 در جهان تنزل پیدا کرد ادامه داد: تبیین سبک زندگی اسلامی در جامعه اسلامی ضروری است، نظام سازی لازمه ساخت تمدن اسلامی است و به دلیل نبود نظامات در کشور با مشکل مواجه هستیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اولویت در بسیج تربیت کادر به خصوص در رده فرماندهی و مبلغ است، گام بعدی تربیت آحاد بسیج است، بسیجیان تنها در کلاس تربیت نمی‌شوند و برای تربیت بسیجیان نیاز به برنامه های تربیتی داریم.

سپهر با اشاره به نقشه‌های دشمن علیه ایران اظهار کرد: دشمن با یک جنگ ترکیبی به مصاف کشور آمده است، نیاز به حرکت تبیینی، روشن گری و مطالبه گری در جامعه داریم و نقش علما در این خصوص سنگین است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجلس باید به وظایف قانونی خود عمل کند و در راستای اصلاح قوانین برای عبور از وضعیت موجود گام بردارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfcxdv.w6dcjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما