شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب : 68049
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت ورزش‌هاي رزمي استان قم:

ملي‌پوش قم مسافر پيكارهاي جهاني وكوتورين شد

قم نيوز : رئيس هیأت ورزش‌هاي رزمي استان قم از انتخاب ملي‌پوش سبك وكوتورين اين هیأت براي اعزام به پيكارهاي جهاني 2018 خبر داد.
ملي‌پوش قم مسافر پيكارهاي جهاني وكوتورين شد
ملي‌پوش قم مسافر پيكارهاي جهاني وكوتورين شد
به گزارش قم نیوز علی یزدی امروز اظهار کرد: فیروز مختاری چهره شاخص هیأت ورزش‌های رزمی استان قم در سبک وکوتورین است که نخستین افتخار این رشته از یک رقابت برون‌مرزی را دو سال قبل نصیب ورزش قم و خانواده بزرگ رزمی کرد.

وی ادامه داد: فیروز مختاری اکنون نیز برترین‌ رزمی‌کار قم در این سبک به شمار می‌رود که به واسطه توانمندی و قابلیت‌های فنی بالا بار دیگر از سوی کادر فنی به اردوی آماده‌سازی و تمرینات تیم ملی وکوتورین ایران برای حضور در مسابقات جهانی دعوت شده است.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: تیم ملی وکوتورین ایران رقابت‌های جهانی سال 2018 این رشته در کشور ویتنام را پیش‌رو دارد و برای همین منظور چهره‌های شاخص این رشته از استان‌های مختلف توسط کادر فنی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت شده‌اند.

وی با بیان اینکه اردوی آماده‌سازی تیم ملی در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران جریان دارد، اضافه کرد: مربیگری این تیم را استاد مهرداد رجبی و میثم خوئینی بر عهده دارد و این تیم بعد از درخشش در بازی‌های ساحلی آسیا اکنون مهیای حضور در مسابقات جهانی می‌شود.

یزدی عنوان کرد: فیروز مختاری که نماینده قم در ترکیب تیم اعزامی ایران به پیکارهای جهانی امسال است در مسابقات وکوتورین 2016 بازی‌های ساحلی آسیا، نخستین بار قم را در این رویداد مهم صاحب نماینده کرد و نخستین‌بار مدال برنز این بازی‌ها را برای ورزش قم به ارمغان آورد.

وی خاطرنشان کرد: پنجمین دوره بازی‌های ساحلی قهرمانی آسیا نیز دو سال قبل به میزبانی کشور ویتنام به انجام رسید و فیروز مختاری به عنوان نماینده قم در سبک رزمی وکوتورین برای کسب مدال از پیکارهای وزن منهای 55 کیلوگرم به میدان رفت و با کسب مقام سوم و نشان برنز به کار خود پایان داد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgyz93.ak97t4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما