شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۸
کد مطلب : 68052
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم مطرح کرد

ساخت و ساز غیرقانونی در حریم مصلی و سکوت مدیریت شهری

قم نيوز : رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از ساخت و ساز غیرقانونی در حریم مصلی و سکوت مدیریت شهری نسبت به این اقدام انتقاد کرد.
ساخت و ساز غیرقانونی در حریم مصلی و سکوت مدیریت شهری
ساخت و ساز غیرقانونی در حریم مصلی و سکوت مدیریت شهری
به گزارش قم نيوز نصرت الله لطفی در خصوص طرح توسعه مصلای قدس قم و محیط پیرامون آن بیان کرد: برای طرح توسعه مصلی قدس محیط پیرامون مصلی در چارچوب قانون تغییر کاربری از فضای سبز به مذهبی داده شد، بدون اینکه حق کسی را ضایع کنیم.

وی اضافه کرد: ۷۱ ملک را برای این طرح خریداری کردیم اما پس از این که دولت جدید روی کارآمد ردیف بودجه مربوط به این طرح قطع شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم اظهار کرد: همیشه از شهرداری و شورای شهر قم برای بزرگداشت مناسبت های انقلابی تشکر کردم و شهرداری قم در آماده سازی محوطه مصلی قدس بیشترین همکاری را داشت، اما یک مطالبه بسیار جدی از شهرداری و شورای شهر قم داریم.

وی با بیان اینکه از اشتباهات، تخلف از قانون و همکاری با فساد صرف نظر نخواهیم کرد اظهارکرد: اکنون ملکی در ورودی مصلی قدس قم در حال ساخت است و این ملک کاربری اش مذهبی است، اما خلاف قانون به آن پروانه تجاری داده شده است و در گرفتن عوارض برای پروانه غیرقانونی حق دولت و شهرداری با ملاحظات و نفوذ افراد دریافت نشد. لطفی با بیان اینکه چندین رای علیه این ملک صادر شده است اضافه کرد: از زمانی که گودبرداری این ملک شروع شد، به شهردار منطقه و رئیس شورای شهر قم مسئله را گفتیم، جلسه ای در شورای شهر و جلسه ای دیگر در استانداری تشکیل شد و همه جا اثبات کردیم که خلاف قانون صورت گرفته است. متاسفانه نه گوش شورای شهر و نه گوش شهرداری تا این لحظه بدهکار نبوده و نیست.

وی با تاکید بر اینکه قطعا باید این ملک را تملک و تخریب کرد، گفت: باید مسؤولان امر پاسخگوی کوتاهی خود بوده و با عوامل تخلف برخورد شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcauwni.49nam15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما