قم نيوز : در پی اعلام فرمان رهبر معظم انقلاب برای مبارزه با فساد اقتصادی و بی تدبیری در مدیریت، قم نیوز تصمیم به انتشار اسامی صاحبان معوقات قطعی بانکی قم گرفته است.
قم نیوز اسامی صاحبان معوقات قطعی بانکی قم را منتشر می‌کند
قم نیوز اسامی صاحبان معوقات قطعی بانکی قم را منتشر می‌کند
به گزارش قم نیوز، در پی فرمان مقام معظم رهبری به همه آحاد ملت برای مبارزه با فساد اقتصادی و بی تدبیری مدیران، قم نیوز تصمیم به انتشار اسامی و سمت‌ و مشخصات صاحبان معوقات بانکی میلیاردی قطعی در قم گرفته است.

اسامی این افراد که پس از چندین مرحله پیگیری حقوقی و بانکی، همچنان به دلایلی همچون ارتباطات خاص و رانت‌خواری منتشر نشده یا بانک‌ها به سبب دلایلی، توانایی انتشار آنها را ندارند، از طرق مختلف به صورت تایید شده در اختیار قم نیوز قرار گرفته و برخی نیز در حال دریافت است.

شایان ذکر است این اسامی شامل تولیدکنندگانی که به سبب مشکلات اقتصادی دچار ورشکستگی شده‌اند، نمی شود بلکه افراد خاص و ذی نفوذی را در بر می‌گیرد که علی رغم توانایی، حاضر به پرداخت معوقات خود نیستند و همین سبب ایجاد مشکلات عدیده برای مردم شده است.

متاسفانه به دلیل برخی مواد قانونی دستگاه‌های دولتی از پرداخت معوقات بانکی تا ۱۸ ماه معاف هستند که البته قم نیوز اسامی برخی از دستگاه‌ها که معوقات بانکی خود را با استفاده از این قانون پرداخت نکرده‌اند را نیز اعلام خواهد کرد.

صاحبان معوقات بانکی قطعی در صورتی که قصد دارند بدهی خود را بپردازند یا با بانک مورد نظر خود توافق کنند، می توانند با قم نیوز تماس بگیرند تا در صورت تایید ادعای آنها از سوی بانک و آغاز روند پرداخت بدهی بانکی، از اطلاع رسانی اسامی و سمت‌های فعلی و قبلی آنها خودداری شود.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcbfgb0.rhbwspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما