دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : 68137
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
در واکنش به تجمع فیضیه:

آیت الله نوری همدانی: حوزه سکولار نبوده و نیست!

قم نيوز : حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: بخشی از سخنان سخنران و بعضی از شعار ها نادرست و موجب تاسف بود و اجازه نخواهیم داد کسی خدمات مراجع و علما بزرگ و حوزه علمیه را زیر سوال ببرد. و از مسوولان محترم حوزه میخواهم که سریعا موضوع پیگیری شود.
حوزه سکولار نبوده و نیست!
حوزه سکولار نبوده و نیست!
به گزارش قم نیوز حضرت آیت الله نوری همدانی صبح امروز در مشهد مقدس ضمن اظهار تاسف از بعضی مطالب و شعارهای تجمع طلاب در مدرسه فیضیه گفتند: در شرایط فعلی کشور نیاز به تفکر و کمک برای حل مشکلات مردم دارد و این تجمع هم ظاهرا برای همین موضوع بود اما چطور میشود کسی بیاید سخن بگویید و حوزه علمیه و خدمات علماء و مراجع را زیرسوال ببرد.

ایشان افزودند: حوزه علمیه که در طول تاریخ در مقابل ظلم ماند استکبار ستیز بود حال این گونه قضاوت بی انصافی است. حوزه هیچ گاه سکولار نبود و نیست و نخواهد بود. چرا باید کسی را به حوزه بیاورند که از حوزه بی اطلاع باشد.

معظم له برخی شعارهای دست نوشته شده را در این تجمع بسیار ناراحت کننده دانسته و بیان داشتند:  کسانی که این شعارها را نوشتند خواسته به حق طلاب و علماء را منحرف کردند.

ایشان افزودند: علما و و مراجع خواستار کمک به مردم هستند.

حضرت آیت الله نوری همدانی تاکید کردند: بخشی از سخنان سخنران و بعضی از شعار ها نادرست و موجب تاسف بود و اجازه نخواهیم داد کسی خدمات مراجع و علما بزرگ و حوزه علمیه را زیر سوال ببرد. و از مسوولان محترم حوزه میخواهم که سریعا موضوع پیگیری شود.

انتهای پیام/ 139
https://qomnews.ir/vdcefz8p.jh8vxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما