دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 68150
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم:

توسعه فعالیت‌های ستاد شهر هوشمند شهرداری برای تحقق تحول سازمانی

قم نيوز : رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم گفت: ستاد شهر هوشمند با در اختیار گرفتن بخش‌های جدیدی در حوزه بهبود روش‌ها و همچنین پژوهش، فعالیت‌های خود را به عنوان بازوی نوسازی و تحول سازمانی شهرداری با رویکرد هوشمندسازی توسعه داده است.
توسعه فعالیت‌های ستاد شهر هوشمند شهرداری برای تحقق تحول سازمانی
توسعه فعالیت‌های ستاد شهر هوشمند شهرداری برای تحقق تحول سازمانی
به گزارش قم نیوز همایون یزدان‌پناه با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در قالب ستاد شهر هوشمند شهرداری قم، اظهار کرد: ستاد شهر هوشمند در شرایط جدید در شهرداری قم که پست مدیریت نوسازی و تحول سازمانی را هم بر عهده گرفته عملا حوزه پژوهش‌های شهرداری و حوزه اداره بهبود روش‌های شهرداری را هم به عنوان بازوهای تحول سازمانی با رویکرد هوشمندسازی در اختیار گرفته است.

رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم اضافه کرد: از این بابت تعاملات ستاد با حوزه‌های مختلف شهرداری بیشتر شده و در خارج از شهرداری هم در کمیته‌های استانی حضور پررنگ‌تری داریم.

یردان پناه با اشاره به حضور ستاد شهر هوشمند شهرداری در شورای راهبری توسعه مدیریت استان، تصریح کرد: همکاران ما در کمیته‌های دولت الکترونیک و هوشمندسازی استان و همچنین کمیته اصلاح و بهبود فرآیندهای استان نیز حضور فعالی دارند.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی در تحقق شهر هوشمند این است که به یک شرایطی برای شهروندان و مسئولین برسیم که شهروندان بتوانند خدمات مورد نیاز خود را هم سریع‌تر بگیرند و هم با کیفیت بیشتر و هم هوشمندانه، یا به عبارت دیگر، نیازی که شهروند دارد قبل از اینکه اعلام کند سامانه بتواند آن را پیشنهاد دهد؛ به عنوان مثال شخصی در مراحل گرفتن مجوز ساخت است برنامه‌ای باشد که سامانه مسیر را به او نشان دهد تا سریع‌تر به نتیجه برسد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjyvem.uqeoizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما