سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب : 68196
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

پیام شهردار قم به مناسبت آغاز دهه ولایت

قم نيوز : شهردار قم با صدور پیامی فرارسیدن دهه ولایت را تبریک گفت.
پیام شهردار قم به مناسبت آغاز دهه ولایت
پیام شهردار قم به مناسبت آغاز دهه ولایت
به گزارش قم نیوز دکتر سقائیان‌نژاد با صدور پیامی ضمن تبریک عید قربان فرارسیدن دهه ولایت را تبریک گفت.
متن پیام شهردار قم به این شرح است:
”لبیک اللهم لبیک، لبیک لا شریک لک لبیک، انّ الحمد و النعمه لک والملک، لا شریک لک لبیک”
عید قربان، عید بندگی، راستی و اخلاص و تبعیت بی چون و چرا از معبود عالمیان است. عیدی که نماد و جشن عبودیت و قربانی کردن نفس در برابر یکتا پروردگاریست که رحمان و رحیم است و هرچه داریم و خواهیم داشت از اوست.
عید قربان عید سرسپردگی به معبود، نو شدن روح و جان و یادآور حکمت ابدی الهی بر تبعیت است و همین تبعیت است که خاکسترها و زنگارهای نفسانی و شیطانی را از انسان دور کرده و روح الهی را در وجودش می‌دمد.
به برکت این ایام الهی و جشن بندگی و عبودیت، فرصت این عید بزرگ مسلمانان تا عید سعید غدیرخم که در ادامه جشن بندگی، عید ولایت و امامت است، دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است. عید غدیر در ادامه جشن بندگی و تبعیت از معبود، یادآور حکم تبعیت از پیامبر و ائمه‌اطهار(ع) در ادامه تبعیت از خدای عالمیان است و نمی‌شود عید قربان و جشن بندگی داشت اما تبعیت از خدا، پیامبر و خاندان عصمت و طهارت را فراموش کرد.
این ایام فرصتی مغتنم و بس ارزشمند است تا بیش از هر زمانی بر طبل ولایت‌پذیری، وحدت و انسانیت و حرکت در مسیر کمال کوبید. امروز هدف و نقطه تمرکز دشمن اسلام و تشیع، ضربه زدن به جایگاه ولایت و رهبری جامعه اسلامی برای برهم زدن وحدت و اقتدار مسلمانان است و دهه ولایت فرصتی است تا هرچه بیشتر فلسفه غدیر، امامت و ولایت برای مردم تبیین و تفسیر شود.
اگرچه که در خلال این ایام پربرکت و نورانی نباید از یاری‌رسانی و حمایت از مظلومان جهان در یمن، سوریه، بحرین و... غفلت کرد و با قربانی‌کردن نفس، به دنبال از بین‌بردن ظلم و استکبار در جهان بود.
اینجانب ضمن تبریک اعیاد فرخنده قربان و غدیر به تمام مسلمانان سرتاسر جهان خصوصا حضرت ولیعصر(عج) و نایب برحقش حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، از خداوند متعال تعجیل در فرج منجی عالم بشریت، یاری‌رسان مظلومان امام مهدی(عج) و سلامتی و توفیق روزافزون برای ملت بابصیرت ایران اسلامی خصوصا مردم ولایت‌مدار و انقلابی قم‌مقدس خواهانم.
                                                                           سید مرتضی سقائیان نژاد
                                                                                     شهردار قم
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjmvem.uqeohzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما