سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 68216
منبع : خبرگزاری فارس
در نشست خبری هفته دولت در قم مطرح شد

اجازه برگزاری هیچ تجمعی را در شرایط فعلی در قم نمی دهیم

قم نيوز : در هفته دولت 181 پروژه با اعتبار 471 میلیارد تومان در استان افتتاح خواهد شد که با افتتاح آنها هزار و 119 اشتغال جدید در قم به وجود می‌آید.
ایجاد 1119 فرصت شغلی جدید با افتتاح پروژه‌های عمرانی در قم/اجازه برگزاری هیچ تجمعی را در شرایط فعلی در قم نمی دهیم
ایجاد 1119 فرصت شغلی جدید با افتتاح پروژه‌های عمرانی در قم/اجازه برگزاری هیچ تجمعی را در شرایط فعلی در قم نمی دهیم
به گزارش قم نیوز محسن بهشتی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به وضعیت پروژه‌های عمرانی استان قم اظهار کرد: علی رغم محدودیت‌های مالی با پیگیری‌های صورت گرفته، اعتبارات خوبی را جذب کردیم و در هفته دولت پروژه‌های زیادی در استان قم افتتاح خواهد شد، در طول سال هم شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی در استان هستیم، به عنوان مثال 200 پروژه شهرداری قم در دهه کرامت افتتاح شد.

وی ادامه داد: در هفته دولت 181 پروژه با اعتبار  471 میلیارد تومان در استان افتتاح خواهد شد که برای این پروژه‌ها 111 میلیارد تومان اعتبار دولتی و 360 میلیارد تومان اعتبار از بخش خصوصی و نهادها هزینه شد، پنج پروژه نوسازی اداره نوسازی مدارس، چهار پروژه اداره آب و فاضلاب روستایی،  یک پروژه اداره ثبت احوال یک،چهار پروژه اداره برق ، 9 پروژه اداره میراث فرهنگی، پنج پروژه دانشگاه قم، 6 پروژه بنیاد مسکن، 46 پروژه شهرداری و 61 پروژه جهاد کشاورزی در هفته دولت در استان قم افتتاح خواهد شد.

 

ایجاد 1119 فرصت شغلی جدید در قم

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: بسیاری از پروژه‌های عمرانی در استان در جهت خلق ثروت و ارتقای سطح زندگی مردم است و هزار و 119 اشتغال جدید با افتتاح پروژه‌های عمرانی در هفته دولت در قم ایجاد می‌شود.

بهشتی با اشاره به پروژه‌های اداره کل نوسازی استان قم اظهار کرد: امسال در هفته دولت شاهد افتتاح  یک سالن ورزشی در یک مدرسه استثنایی استان و افتتاح کارگاه در هنرستان شهید چمران قم خواهیم بود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: نخستین پکیج تصفیه فاضلاب در منطقه پردیسان در هفته دولت به مرحله بهره برداری خواهد رسید، همچنین استخر سرپوشیده و پروژه تجهیز دانشگاه فنی مهندسی و محوطه سازی سایت اصلی دانشگاه قم در این هفته افتتاح می‌شود.

بهشتی با اشاره به افتتاح پروژه‌های برق خورشیدی در استان قم اظهار کرد: سه پروژه نیروگاه برق خورشیدی در استان دولت در هفته دولت افتتاح می‌شود، به 40 سرمایه گذار در قم زمین برای احداث نیروگاه برق خورشیدی دادیم که در آینده به مرور این پروژه‌ها افتتاح خواهند شد.

 

کاهش زمان فرآیند سرمایه گذاری در قم

وی ادامه داد: در چند سال اخیر دیگر با احداث سیل بندها دیگر شاهد سیلاب در منطقه پردیسان نیستیم، همچنین چند پروژه بزرگ برای جلوگیری از گسترش بیابان در استان صورت گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: بخش زیادی از پروژه‌های عمرانی شهرداری قم در مناطق محروم شهر است و این پروژه‌ها وضعیت زندگی مردم را ارتقا می‌دهد.

مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم در ادامه این نشست با اشاره به روند سرمایه گذاری در استان قم اظهار کرد: درگذشته فرآیند سرمایه گذاری در استان از طریق مرکز خدمات سرمایه گذاری طولانی بود و براساس ابلاغ استاندار، باید زمان ارائه درخواست تا صدور مجوز در این مرکز حداکثر به 45 روز برسد.

 

اعزام 6 جوان قمی به بازارهای آسیایی جاکرتا

سید محمد رضا هاشمی در بخش پایانی این نشست، رعایت حقوق شهروندی جزو برنامه‌های دولت تدبیر و امید دانست و تصریح کرد: مردم بالاترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی هستند، سرمایه گذار در جایی سرمایه گذاری می‌کند که امنیت پایدار داشته باشد، استان قم جزو پنج استان برتر در زمینه امنیت است.

وی ادامه داد: 6 نفر از جوانان استان قم به بازی‌های آسیایی 2018 در اندونزی اعزام شدند که امیدوار هستیم با مدال برگردند، پروژه‌های هفته دولت با حضور مردم افتتاح می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم در پایان خاطرنشان کرد: تاکید عمومی ما بر این است که سخنرانان با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای امید بخشی و وحدت گام بردارند، برگزاری جلسات در فضای دربسته نیاز به مجوز ندارد، ولی مجوز تجمع در وضعیت کنونی در استان نمی‌دهیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcceiqe.2bq4s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما