پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 69107
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت ورزش‌هاي ناشنوايان استان قم خبر داد

قدرت‌نمايي كاراته‌كاهاي قم با 5 مدال مسابقات ناشنوايان ايران

قم نيوز : رئيس هیأت ورزش‌هاي ناشنوايان استان قم از قدرت‌نمايي كاراته‌كاهاي قم در مسابقات ناشنوايان ايران با كسب پنج مدال رنگارنگ خبر داد.
قدرت‌نمايي كاراته‌كاهاي قم با 5 مدال مسابقات ناشنوايان ايران
قدرت‌نمايي كاراته‌كاهاي قم با 5 مدال مسابقات ناشنوايان ايران

به گزارش قم نیوز مصطفی علیزاده امروز اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان امسال شاهد برگزاری سومین دوره مسابقات کاراته مردان ناشنوای قهرمانی کشور با عنوان گرامیداشت هفته دولت و درخشش کاراته‌کاهای شایسته قم در آن بودیم.

وی ادامه داد: در مجموع تعداد 50 کاراته‌کا به نمایندگی از 11 استان در دو بخش کاتا و کومیته برای کسب عناوین برتر این دوره از مسابقات به میزبانی هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان مرکزی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای امیرکبیر اراک به رقابت پرداختند و پنج نماینده قم پنج مدال این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم افزود: در بخش کاتای این رقابت‌ها عنوانی نصیب تیم هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم نشد ولی کاراته‌کاهای اعزامی این هیأت در قسمت کومیته عملکردی بسیار خوب و فراتر از انتظار داشتند و هر پنج نفر آنها موفق به کسب مدال از مسابقات قهرمانی ناشنوایان ایران شدند.

وی یاد آور شد: رقابت‌های کومیته در اوزان منهای 60، 67، 75، 84 و به اضافه 84 کیلوگرم به انجام رسید و در وزن منهای 67 کیلوگرم مهدی سوری از تیم هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم روی سکوی سوم ایستاد و مدال برنز این دوره از رقابت‌ها را به نام خود کرد.

علیزاده خاطرنشان کرد: در وزن منهای 84 کیلوگرم پیکارهای کاراته ناشنوایان ایران علی میرقیصری نماینده هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم بود که این کاراته‌کا نیز بعد از نمایندگان مرکزی و آذربایجان شرقی روی سکوی سوم ایستاد و دومین نشان برنز را برای تیم هیأت قم به ارمغان آورد.

وی عنوان کرد: اما مهمترین اتفاق این دوره از رقابت‌ها برای تیم ناشنوایان قم، درخشش سه کاراته‌کای قمی در وزن به اضافه 84 کیلوگرم بود، وزنی که در آن سیدمرتضی جدایی از تیم هیأت قم با غلبه بر حریف لرستانی خود به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت، .

رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان قم در پایان اظهار کرد: همچنین سیدعلی جداّیی همراه با سیدمجتبی شریعت‌زاده دو کاراته‌کای دیگر قم در این وزن مشترکا روی سکوی سوم ایستاده و دو نشان برنز دیگر به افتخارات تیم هیأت ورزش‌های ناشنوایان قم افزودند تا تیم قم در مجموع با کسب یک طلا و چهار برنز در این رقابت‌ها قدرت‌نمایی کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccmsqe.2bqox8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما