پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 69108
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم:

دمای قم به 39 درجه می‌رسد

قم نيوز : رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: حداکثر دما در نقاط مختلف استان طی روزهای آتی به 39 درجه خواهد رسید.
دمای قم به 39 درجه می‌رسد
دمای قم به 39 درجه می‌رسد

به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف و در برخی ساعات همراه با وزش باد است.

وی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم 20 درجه و 38 درجه است، ادامه داد : جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعت 35 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، فردا حداقل و حداکثر دما در قم 17 درجه و 37 درجه است، در این روز آب و هوای استان صاف  و در برخی از ساعات همراه با وزش باد است.

قاضی با بیان اینکه در روز شنبه هفته آینده شنبه آسمان استان قم صاف است، گفت: در این روز گاهی شاهد وزش باد در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز شنبه هفته آینده جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر سرعت 35 کیلومتر بر ساعت است، در آن روز حداقل و حداکثر دمای استان 16 درجه و 39 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 20 درجه و 42 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 32 کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی در این شهر بودیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته گرم ترین و سردترین نقطه استان به ترتیب منطقه فدک با 42 درجه و منطقه کهک با 19 درجه بوده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdjf09.yt0nz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما