جمعه ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : 69126
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت 32 تيم از سراسر كشور رقم خورد

جباري تنها مدال‌آور قم از تكواندو قهرماني دختران ايران

قم نيوز : تيم منتخب هیأت تكواندو استان قم تنها با كسب يك مدال از رقابت‌هاي قرآني به كار خود در پيكارهاي تكواندو قهرماني دختران ايران پايان داد.
جباري تنها مدال‌آور قم از تكواندو قهرماني دختران ايران
جباري تنها مدال‌آور قم از تكواندو قهرماني دختران ايران
به گزارش قم نیوز امسال بیست و سومین دوره مسابقات تکواندو نوجوانان دختر قهرمانی کشور به میزبانی هیأت تکواندو استان زنجان به انجام رسید و هوگوپوشان قمی در 10 وزن مقابل حریفان خود به میدان رفتند اما هیچ یک از آنها موفق به کسب مدال نشدند.

این دوره از مسابقات با حضور تکواندوکاران اوزان منهای 45، 48، 51، 55، 59، 63، 68، 73، 78 و به اضافه 78 کیلوگرم به انجام رسید و تیم هیأت تکواندو قم با نخبه‌های خوش‌آتیه این رشته، به سرمربیگری فاطمه نعمتی و مربیگری طاهره صفدری و لطیفه احمدی به مصاف حریفان رفت.

در این مسابقات فاطمه نعمتی در 45 کیلوگرم، غزل حکیمی در 48 کیلوگرم، زهرا قراقیه در 51 کیلوگرم، یاسمن انیسی در 55 کیلوگرم، فاطمه سهرابی خان‌میری در 59 کیلوگرم، فاطمه قدسی در 63 کیلوگرم، سارا قدسی در 67 کیلوگرم، فاطمه تلخابی در 73 کیلوگرم، زهرا مهدی‌خانی در 78 کیلوگرم و فاطمه عبدالحسینی‌کردی‌جانی در وزن به اضافه 78 کیلوگرم اعضای تیم هیأت قم بودند.

این در شرایطی است که همزمان با برگزاری رقابت‌های بخش مبارزه تکواندوکاران، مسابقات قرآنی تکواندوکاران نیز برگزار شد و برای تیم هیأت قم در این بخش سارا جباری‌نیک حضور یافت که از قضا تنها نماینده موفق تیم قم نیز بود، زیرا مدال برنز این رقابت‌ها را به ارمغان آورد.

در مجموع 314 تکواندوکار در قالب 33 تیم از 32 استان برای کسب عنوان‌های برتر بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو نوجوانان دختر کشور با یکدیگر پیکار کردند و سرانجام تیم هیأت تهران با کسب بیشترین مدال موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی شد، تکواندوکاران تیم هیأت کرمانشاه عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند و تیم مازندران روی سکوی سوم جای گرفت.

در پایان مسابقات قرآنی کشوری نیز زهرا توسلی از استان خراسان‌رضوی صاحب گردن آویز طلا شد، زینب حاجی مقصود از استان کرمانشاه به مدال نقره رسید و سارا جباری نیک از استان قم و زینب قربانی از استان مرکزی مشترکا عنوان سومی را کسب کردند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd9f09.yt0nx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما