جمعه ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 69132
منبع : خبرگزاری فارس

حضور در ليگ برتر نتيجه تحولات مثبت در ووشو قم

قم نيوز : بانوان ووشوكار استان قم بعد از وقفه‌اي چند ساله، بار ديگر از مهر ماه امسال در پيكارهاي ليگ برتر ووشو زنان ايران به ميدان مي‌روند.
حضور در ليگ برتر نتيجه تحولات مثبت در ووشو قم
حضور در ليگ برتر نتيجه تحولات مثبت در ووشو قم
به گزارش قم نیوز از آخرین حضور بانوان ووشوکار استان قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی ووشو ایران یعنی لیگ برتر چند سال می‌گذرد ولی از پنجم مهر ماه امسال بانوان قمی در دوره جدید لیگ برتر ووشو زنان کشور حضور خواهند یافت.

این در حالی است که هیأت ووشو استان قم به تازگی دست‌خوش تغییرات مثبتی شده و علاوه بر تحولاتی که در ووشو مردان قم به وجود آمده، بانوان ووشوکار نیز به خوبی مورد توجه قرار گرفته‌اند و نخستین نمونه این تغییرات تاثیرگذار، حضور بانوان قمی در لیگ برتر ووشو زنان ایران است.

در مدت زمانی که فدراسیون ووشو برای ثبت‌نام از تیم‌های مایل به حضور در دوره جدید لیگ برتر ووشو زنان باشگاه‌های کشور در نظر گرفته بود، سرانجام رقابت 11 تیم در فصل 1397 لیگ برتر قطعی شد و این مسابقات از روز پنجم مهر ماه رسما آغاز به کار می‌کند.

به همین منظور بانوان ووشوکار قم این روزها زیر نظر کادر فنی خود در خانه ووشو قم آماده رویارویی با حریفان شرکت کننده در لیگ برتر می‌شوند، در شرایطی که این رقابت‌ها ابتدا در دو گروه مقدماتی به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود تا از هر گروه دو تیم برتر به مرحله نهایی راه یابند.

در شرایطی که تیم‌های لیگ برتری به شکل رفت و برگشت به مصاف یکدیگر می‌روند و تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند، در گروه نخست تیم هیأت ووشو قم با چهار رقیب دیگر یعنی کارون اروند خرمشهر، سپاه کرمانشاه، فولاد مبارکه اصفهان و هیأت ووشو کردستان هم‌گروه است.

اما گروه دوم از مرحله مقدماتی فصل 1397 لیگ برتر ووشو زنان ایران یک گروه 6 تیمی است و در آن ووشوکاران تیم‌های هیأت مشهد، هیأت البرز، هیأت لرستان، هیأت تهران، هیأت شبستر و دانشگاه آزاد اسلامی برای دست‌یابی به مجوز صعود با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcau6ni.49noe15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما