جمعه ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : 69134
منبع : خبرگزاری مهر
فرمانده سپاه حضرت ولی امر(عج):

برخی که از سفره انقلاب خورده‌اند و بردند به دنبال تضعیف انقلابند

قم نيوز : فرمانده سپاه حضرت ولی امر(عج) گفت: برخی از افراد که از سفره انقلاب خورده‌اند و بردند؛ امروز به دنبال تضعیف نظام و انقلاب هستند و باید هوشیار باشیم در این زمان از اطاعت رهبری غافل نشویم.
برخی که از سفره انقلاب خورده‌اند و بردند به دنبال تضعیف انقلابند
برخی که از سفره انقلاب خورده‌اند و بردند به دنبال تضعیف انقلابند
به گزارش قم نیوز سردار ابراهیم جباری شامگاه پنج‌شنبه در مراسم عزاداری هیئت فاطمیون قم در سخنانی بیان داشت: جبهه مقاومت در منطقه با راه و روش سیدالشهدا(ع) در برابر دشمنان ایستاده است.

فرمانده سپاه حضرت ولی امر(عج) اظهار داشت: ما امروز در یک پیچ بزرگ تاریخی بوده و با قدرت‌های ظالم عالم در حال مبارزه هستیم.

وی گفت: سال ۸۷ آمریکا واسطه فرستاد و گفت ما می‌دانیم بدون ایران در منطقه نمی‌توانیم کاری انجام دهیم و در سال ۸۸ دشمنان فردی را که در خانه نقاشی می‌کشید را وارد میدان کردند و او مأموریت تاریخی خود را برای دشمنان انجام داد و نظام را تضعیف کرد.

سردار جباری اضافه کرد: امروز نیز کسانی که در گوشه و کنار کشور سخنرانی می‌کنند و نظام را تضعیف می‌کنند همان راه دشمنان را ادامه می‌دهند و جوانان مذهبی نباید دنبال این افراد باشند.

وی ادامه داد: دشمنان به این نتیجه رسیدند که باید جنگ را به داخل ایران بکشانند و آمدند با کسانی که تا دیروز با کشور ما مشکل داشتند آنان را سازماندهی کردند و با پول عربستان در مرزها و داخل کشور به دنبال ناامنی هستند و به همین منظور پایگاه‌های نظامی و فرهنگی در اطراف ایران مستقر کردند.

همه اقوام ایرانی هوشیار هستند

فرمانده سپاه ولی امر(عج) افزود: خوشبختانه همه اقوام ایرانی هوشیار هستند و توطئه دشمنان را خنثی کردند و انتظار ما از مقام معظم رهبری نیز در زمینه مسائل اقتصادی می‌بایست انتظاری منطقی باشد چرا که ما ولی فقیه را بر اساس آنچه در قانون اساسی آمده است پذیرفته‌ایم.

فرمانده سپاه ولی امر ابراز داشت: ۶ ماه قبل پهپاد ایرانی روی ناو آمریکا رفت و فرمانده آمریکایی هشدار می‌دهد که پهپاد بازگردد وگرنه شلیک می‌کنیم که رزمنده جوان ایرانی به او می‌گوید کوچکترین تعرضی به پهپاد صورت گیرد ناو شما را به آتش می‌کشیم که این صلابت موجب عقب نشینی فرمانده ناو می‌شود.

سردار جباری با بیان اینکه کسی که حرف از رفراندوم می‌زد می‌خواهد دل ملت را خالی کند، افزود: باید هوشیار باشیم و اینگونه سخنان را نپذیریم.

فرمانده سپاه حضرت ولی امر(عج) در تجلیل از شخصیت مقام معظم رهبری بیان داشت: شیخ احمد زید از عالمان بزرگ اهل تسنن لبنان در دیدار با رهبری می‌گوید «بنده رسماً با آیت الله خامنه‌ای بیعت می‌کنم» و ایشان را در گفتار و عمل مبارزه با استکبار را سرلوحه خود قرار داده است و مشکل ما در امت اسلامی جایگاه رهبری است که این جایگاه در فقه جعفری خوب دیده شده است و امروز باید از ایشان تبعیت کنیم و راه رهایی از مشکلات در دنیای اسلام در دستان رهبر حکیم و مقتدر ایران است.

دشمن می‌خواهد عزت ایران اسلامی را بشکند

سردار جباری تصریح کرد: دشمن می‌خواهد عزت ایران اسلامی را بشکند و حسینی بودن به معنی در وسط میدان بودن است و نباید نسبت به آرمان‌ها بی‌تفاوت بود.

وی ابراز داشت: امروز حضرت آقا می‌فرمایند «باید به دولت کمک کنیم تا مشکلات حل شود» اما خودمان باید در رأی دادن‌ها دقت کنیم و نباید مشکلات را به گردن رهبری بیندازیم و از طرفی نیز مجلس شورای اسلامی نیز مسئولیت‌های زیادی دارد که باید آنها را انجام دهد و نباید همه این موارد را تنها از رهبری بخواهیم.

وی اضافه کرد: امروز رهبر معظم انقلاب در وسط آتش منطقه جزیره ثبات برای ما درست کردند و این در حالی است که برخی از افراد از ایشان طلبکار هستند و حل مشکلات را تنها از ایشان می‌خواهند.

سردار جباری بیان داشت: برخی از افراد که از سفره انقلاب خورده‌اند؛ امروز به دنبال تضعیف نظام و انقلاب هستند و باید هوشیار باشیم در این زمان از اطاعت رهبری غافل نشویم.

وی گفت: تمامی نقشه‌هایی که دشمنان در دهه‌های اخیر برای از میان برداشتن انقلاب اسلامی کشیدند به برکت رهبری‌های داعیانه مقام معظم رهبری خنثی شد.

فرمانده سپاه حضرت ولی امر(عج) افزود: سید حسن نصرالله می‌گوید «وقتی شخصیت‌های جهانی به دیدار من می‌آیند بیش از نیمی از وقت دیدار را به بیان عظمت شخصیت مقام معظم رهبری می‌پردازم».
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc0sqe.2bqo18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما