?>?> نماینده فوتسال قم کار خود را با تساوی آغاز کرد | قم نیوز
جمعه ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب : 69135
منبع : خبرگزاری مهر
در لیگ دسته اول فوتسال ایران؛

نماینده فوتسال قم کار خود را با تساوی آغاز کرد

قم نيوز : در لیگ دسته اول فوتسال ایران نماینده فوتسال قم کار خود را با تساوی آغاز کرد.
نماینده فوتسال قم کار خود را با تساوی آغاز کرد
نماینده فوتسال قم کار خود را با تساوی آغاز کرد
به گزارش قم نیوز هفته دوم رقابت‌های فوتسال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور روز پنج شنبه برگزار شد و تیم فوتسال الماس شهر، نماینده استان قم در این سطح از هفته دوم وارد این مسابقات شد.

تیم‌های فوتسال الماس شهر قم و هبلکس خراسان رضوی شامگاه پنج شنبه در سالن شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید و دو تیم امتیازات این بازی را تقسیم کردند.

تساوی در خانه، اولین نتیجه شاگردان بهرام وفایی بود اما تیم الماس شهر قم در ادامه راه در دور رفت لیگ باید ۷ بازی دیگر برگزار کند و به نظر می‌رسد برای قضاوت در مورد کیفیت فنی تیم الماس شهر هنوز زود است.

تیم الماس شهر قم تیمی تازه وارد به عرصه فوتسال کشور است که امتیاز تیم سقوط کرده هیئت فوتبال قم را در اختیار گرفته به طوری که تیم هیئت فوتبال قم به عنوان وارث نام‌های خاطره انگیزی چون صبا، ماهان تندیس و یاسین پیشرو در فوتسال کشور، سال گذشته از لیگ برتر سقوط کرد.

لیگ دسته اول فوتسال ایران در ۲ گروه برگزار می‌شود که پس از انجام بازی‌های رفت و برگشت در این دو گروه، ۲ تیم به مرحله نهایی صعود می‌کنند و در مجموع، ۴ تیم صعود کننده به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت برای تعیین ۲ تیم صعود کننده به لیگ برتر با هم مصاف خواهند کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdkf09.yt0ns6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما