يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : 69200
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت کشتی قم خبر داد؛

اعزام فرنگی کار قمی به مسابقات جهانی کشتی جوانان

قم نيوز : رئیس هیئت کشتی استان قم از اعزام فرنگی کار قمی به مسابقات جهانی کشتی جوانان در اسلواکی خبر داد.
اعزام فرنگی کار قمی به مسابقات جهانی کشتی جوانان
اعزام فرنگی کار قمی به مسابقات جهانی کشتی جوانان
به گزارش قم نیوز محسن وزیری اظهار داشت: رقابت‌های کشتی جهانی رده سنی جوانان از روز سه‌شنبه در اسلواکی آغاز می‌شود و ورزش قم در بین نفرات اعزامی تیم ملی ایران به این رقابت‌ها یک نماینده دارد.

وی افزود: علیرضا نجاتی فرنگی کار  وزن ۶۰ کیلوگرم قمی در قالب تیم ملی جوانان روز شنبه راهی  اسلواکی محل برگزاری رقابت‌های جهانی شد و مسابقات او از سه‌شنبه ۲۷ شهریور آغاز می‌شود و وی برای تصاحب سکو روی تشک می‌رود.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: گرچه نجاتی هنوز یک کشتی گیر جوان است اما تجارب بین المللی قابل توجهی دارد به طوری که وی از سن نوجوانی همواره در تیم ملی کشتی فرنگی عضویت داشته و حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان در رده سنی نوجوانان را تجربه کرده است.

وزیری بیان داشت: علاوه بر حضور در مسابقات آسیایی و جهانی، علیرضا نجاتی در چند دوره مسابقه بین المللی حضور داشته و از نظر تجربی چیزی برای موفقیت در مسابقات جهانی جوانان کم ندارد و امیدواریم او بتواند با مدال به کشورمان باز گردد.

وی عنوان کرد: کشتی قم روزهای پرکاری را در پیش دارد و تیم کشتی فرنگی بزرگسالان قم با نام شهدای مدافع حرم نیز خود را برای حضور در فصل جدید لیگ کشتی فرنگی کشور آماده می‌کند و تمرینات این تیم در خانه کشتی ورزشگاه جواد الائمه قم برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcgzx93.ak9yz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما