يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : 69214
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

منطقه دو شهر قم از نظر پاسخگویی به شهروندان جایگاه خوبی دارد

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: مطالبات شهروندی و به حق شهروندان از یک طرف و محدودیت‌های موجود از طرف دیگر لزوم مدیریت فعال و پاسخگو را دوچندان نموده است و منطقه دو از این نظر در جایگاه خوبی قرار دارد.
منطقه دو شهر قم از نظر پاسخگویی به شهروندان جایگاه خوبی دارد
منطقه دو شهر قم از نظر پاسخگویی به شهروندان جایگاه خوبی دارد
به گزارش قم نیوز منطقه دو قم امروز میزبان رئیس و نائب رئیس کمیسون حقوقی شورای اسلامی شهر قم بود که در جریان روند اجرای پروژه عمرانی و خدماتی و وضعیت بودجه و کنترل پروژه در سطح منطقه قرار گرفتند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم پس از استماع گزارش شهردار منطقه و واحدهای مختلف، بیان داشت: در شرایط فعلی، مطالبات شهروندی و به حق شهروندان از یک طرف و محدودیت‌های موجود از طرف دیگر لزوم مدیریت فعال و پاسخگو را دوچندان نموده است و منطقه دو از این نظر در جایگاه خوبی قرار دارد.

جلالی افزود: فلسفه فعالیتهای شهرداری خدمات رسانی به شهروندان است که اگر در این بین نظارت و پاسخگویی درست و به موقعی داشته باشیم، مجموع فعالیتها به رضایتمندی شهروندان منجر خواهد شد.

وی بیان داشت: نگاه شورای اسلامی شهر قم به منطقه 2 و 6 نگاه ویژه و خاصی است که باید از این فرصت استفاده شود که البته وضعیت این مناطق نسبت به سالهای قبل قابل مقایسه نیست و اقدامات بسیار خوبی در حوزه های مختلف عمرانی، خدماتی، فضای سبز و فرهنگی انجام گرفته است و وجود پلاکهای خرد، شکل گیری معابر کم عرض، معابر بن بست و تفکیک‌های غیر مجاز عمده مشکلات موجود به حساب می آیند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: البته کارها و فعالیتهای صورت گرفته قابل تحسین است و بسیاری از مشکلات در خصوص آسفالت، روشنایی‌ها و پروژه‌های تملکی به حداقل رسیده و شورای اسلامی شهر از پیشنهادات و انجام پروژه‌ها در منطقه دو حمایت می کند.

جلالی از شهردار منطقه دو و مسئولین منطقه خواست تا الویت‌بندی پروژه‌ها و احصاء نیازهای سال آینده منطقه را رصد نمایند تا بتوانند در بودجه نسبت به تخصیص اعتبار و برنامه‌ریزی‌های لازم اقدام نمایند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcba5b0.rhb98piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما