يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 69216
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم خبر داد

پایش سلامت 4 هزار نفر از خانواده شهدا و ایثارگران در قم

قم نيوز : مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: از ابتدای امسال طرح پایش سلامت برای بیش از 4 هزار نفر از خانواده شهدا،‌ جانبازان و آزادگان انجام شده است.
پایش سلامت 4 هزار نفر از خانواده شهدا و ایثارگران در قم
پایش سلامت 4 هزار نفر از خانواده شهدا و ایثارگران در قم
به گزارش قم نیوز سید جواد هاشمی اظهار کرد: در این مدت برای 3 هزار و 424 نفر از والدین معظم شهدا، 324 نفر از جانبازان و 397 نفر از همسران شهدای هشت سال دفاع مقدس طرح پایش سلامت اجرا شده است.

وی ادامه داد: در این طرح که با هدف بررسی سلامت خانواده معظم شهدا و ایثارگران و پیشگیری و درمان این عزیزان صورت می‌گیرد، بعد از انجام آزمایشات لازم،‌ وضعیت سلامت خانواده‌ها بررسی شده و در صورت لزوم افراد به پزشکان متخصص ارجاع می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم اضافه کرد: در همین راستا امسال با 74 پزشک متخصص و عمومی در سطح شهر قرارداد منعقد شده است، تا ضمن دسترسی آسان خانواده‌ها بحث درمان به ویژه والدین شهدا و جانبازان که با کهولت سن روبه‌رو هستند، ‌انجام شود.

هاشمی با اشاره به رشد کمی مراکز طرف قرارداد در سال جاری افزود: امسال با 135 مرکز کلینیکی و پاراکلینیکی قرارداد منعقد شد، این مراکز شامل درمانگاه،‌ بیمارستان، آزمایشگاه، سونوگرافی، داروخانه،‌ رادیولوژی و... است. ‌

وی یادآور شد: تا پایان سال برنامه پایش سلامت برای 3635 نفر از والدین معظم شهدا، 959جانباز شیمیایی، 42 جانباز قطع نخاع و 316 نفر از آزادگان هشت سال دفاع مقدس اجرا می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd9x09.yt0nf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما